Przetargi.pl
Usługa napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz dostaw części zamiennych dla maszyny CASE 721G XR w latach 2021-2023

Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-827 Poznań, al. Marcinkowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 530 813 , fax. 618 530 842
  • Data zamieszczenia: 2020-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
    al. Marcinkowskiego 11
    61-827 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 530 813, fax. 618 530 842
    REGON: 30214486300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.odpady.poznan.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. b Ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych oraz dostaw części zamiennych dla maszyny CASE 721G XR w latach 2021-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług napraw bieżących, okresowych przeglądów technicznych, czynności konserwacyjnych (przy 3000, 3500, 4000, 4500, 5000, 5500, 6000, 6500, 7000, 7500, 8000, 8500 motogodzinach) oraz dostaw części zamiennych dla maszyny: : Ładowarka kołowa jednonaczyniowa Case 721G XR, należącej do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o. w zakresie zapewniającym jej pełną sprawność techniczną w latach 2021-2023.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (do oferty – jeśli dotyczy). - wypełniony Formularz ofertowy – według Załącznika nr 4 do SIWZ, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach