Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg
- Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
- Data zamieszczenia: 2014-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
ul. Szpitalna 16 16
98-300 Wieluń, woj. łódzkie
tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
REGON: 00031014300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa najmu urządzenia filtrującego wykorzystywanego do przygotowywania leków w Pracowni Cytostatyków wraz z jego instalacją oraz wykonaniem niezbędnych prac adaptacyjnych w istniejących pomieszczeniach SPZOZ w Wieluniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dane techniczne urządzenia: Urządzenie filtrujące i utrzymujące czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku, zbudowane i użytkowane w sposób ograniczający wprowadzanie, powstanie i gromadzenie się zanieczyszczeń. W skład urządzenia ma wchodzić: a) przestrzeń oddzielona przy pomocy elementów budowlanych tak, że jest odizolowana od zewnętrznego środowiska, b) jednostka wyposażona w skuteczną filtrację powietrza (filtry HEPA stałych cząsteczek). Urządzenie wewnątrz pomieszczenia czystego musi być zaprojektowane w taki sposób aby nie generowało dodatkowych zanieczyszczeń, a pomieszczenie wykonać należy z materiałów gładkich i łatwo zmywalnych, odpornych na substancję używane w procesie użytkowania oraz na środki czyszczące. Urządzenie ma gwarantować klasę powietrza B. Dodatkowo urządzenie musi być wyposażone w system całodobowego monitoringu cząsteczek w powietrzu, ciśnienia, temperatury oraz wilgotności. Wymagane parametry urządzenia : Nadciśnienie w trybie pracy - 16 Pa, Nadciśnienie w trybie spoczynku - 12 Pa, Wymiana powietrza w trybie pracy - co najmniej 60 razy/h, Wymiana powietrza w trybie spoczynku - co najmniej 50 razy/h, Oświetlenie = 1000 lux, Filtracja Cząsteczek wg EN1822, Klasa filtra wg EN1822, Wymagane wymiary urządzenia: Szerokość całkowita - co najmniej 3000 mm, Długość całkowita - co najmniej 2200 mm, Wysokość całkowita - 2700 - 3000 mm, Szerokość drzwi - co najmniej 900 mm, Obszar roboczy - co najmniej 6 m?. Materiały, z których wykonane ma być urządzenie to szkło, aluminium stali i laminowane płyty MDF o klasie odporności ogniowej B1. Urządzenie ma być zlokalizowane w Pracowni Cytostatyków oraz służyć do prawidłowego i zgodnego z obowiązującymi wymogami przygotowywania leków cytostycznych oraz współpracować z będącą na wyposażeniu pracowni lożą laminarną typu ALPINA BIO 120 wykonanej zgodnie z PN-EN 12469, o następujących parametrach: Szerokość całkowita - 1300 mm, Głębokość całkowita -720 mm, Wysokość całkowita -2000 mm, Przepływ powietrza 0,3 - 0,5 m / s. W miesięcznej cenie najmu należy uwzględnić niezbędny serwis i konserwację urządzenia zgodną z instrukcją obsługi i zaleceniami producenta ( uwzględniającą m. in. wymianę filtrów). Czas pracy urządzenia przewiduje się na maksymalnie 7 godzin dziennie. 2. Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej, projektowej itp. oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i zezwoleń wymaganych obowiązującymi normami i przepisami prawa, jak również uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich zezwoleń niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji urządzenia m. in. w: a) Wojewódzkim Inspektoracie Farmaceutycznym, b) Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. Zakres pomieszczeń, urządzeń i wyposażenia Pracowni Cytostatyków ma być zgodny z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami prawa(Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). 3. Dostosowanie pomieszczeń Pracowni Cytostatyków - zgodnie z opracowaną wcześniej dokumentacją projektowo - techniczną - do instalacji ww. urządzenia. Zakres niezbędnych do wykonania w Pracowni Cytostatyków prac adaptacyjnych: prace rozbiórkowe, nowe ściany i przeróbki murarskie, instalacja wodnokanalizacyjna, centralnego ogrzewania w pracowni, nowe drzwi aluminiowe, instalacja elektryczna w pracowni, ułożenie wykładzin homogenicznych w adaptowanych pomieszczeniach, malowanie pomieszczeń farbą zgodną z zaleceniami technologicznymi,instalacja wentylacyjna z odzyskiem ciepła oraz chłodnicą( Realizacja i koszty wyżej wymienionego zakresu obciążają Wykonawcę). Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia (adaptacji pomieszczenia, dostawy,zamontowania i uruchomienia urządzenia) - 90 dni od daty podpisania umowy. Termin najmu urządzenia - 60 miesięcy. Termin gwarancji urządzenia - 60 miesięcy. 4. Końcowy wykup urządzenia filtracyjnego po zakończeniu okresu najmu, płatny w czterech miesięcznych ratach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa produktów medycznych z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/48/2016
Dodano: 2016-06-20 - zakup sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2016-06-10 - Zakup sprzętu i aparatury medycznej
Dodano: 2016-05-31 - Sukcesywna dostawa produktów medycznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/37/2016
Dodano: 2016-05-09 - Sukcesywna dostawa opatrunków, roztworu do hemofiltracji oraz leków z podziałem na 5 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/30/2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa preparatów do dezynfekcji i mycia
Dodano: 2016-04-06 - Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych, podkładów ginekologicznych oraz akcesoria do podciśnieniowego leczenia ran Gennadyne A4 i Vivano z podziałem na 37 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/26/2016
Dodano: 2016-04-04 - Sukcesywna dostawa opatrunków i opatrunków specjalistycznych, koncentratów do dializ, roztworu do hemofiltracji, leków, jałowego detergentu i siatek chirurgicznych z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/16/2016
Dodano: 2016-02-23 - Zakup i dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Dodano: 2016-01-29 - Sukcesywne dostawy leków, produktów do żywienia pozajelitowego i dojelitowego, leków, etykiet samoprzylepnych, jałowych opatrunków płynów do narządów przeznaczonych do przeszczepu z podziałem na 10 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/2/2016
Dodano: 2016-01-11