Przetargi.pl
Usługa najmu pracowników tymczasowych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.

Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6298010 , fax. 012 4211311
  • Data zamieszczenia: 2011-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Małopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
    ul. Lubicz 25 25
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6298010, fax. 012 4211311
    REGON: 01061308300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa najmu pracowników tymczasowych dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są usługi agencji pracy tymczasowej w zakresie udostępnienia pracowników na stanowiska inspektor terenowy/pracownik biurowy 2 Zakres czynności pracowników tymczasowych: Przeprowadzenie czynności kontrolnych w terenie, obsługa dokumentacji pokontrolnej w biurze w ilości odpowiadającej średnio 0,75 punktu dziennie (zgodnie z tabelą 1) dla prac terenowych lub 1 punktu dziennie(zgodnie z tabelą 2.) w przypadku realizacji prac biurowych. Powyższe czynności dotyczą kontroli: kwalifikowalności powierzchni, lub wymogów wzajemnej zgodności, lub weryfikacji zrealizowania działań naprawczych przez rolników, u których stwierdzono nieprzestrzeganie norm i wymogów wzajemnej zgodności i odstąpiono od naliczania sankcji tzw. Kontrole 100 euro, lub programów rolnośrodowiskowych w ramach PROW 2007-2013, lub przedsięwzięć rolnośrodowiskowych w ramach PROW 2004-2006. Wykonanie kontroli w terenie w przypadku kontroli programów rolnośrodowiskowych w ramach PROW 2007-2013 (PRŚPROW2007-13), lub przedsięwzięć rolnośrodowiskowych w ramach PROW 2004-2006 (PRŚPROW2004-06) polega w szczególności na: - dojeździe do kontrolowanego gospodarstwa samochodem powierzonym przez Zamawiającego, - pomiarze powierzchni działek rolnych przy pomocy odbiornika GPS - określeniu uprawy znajdującej na działkach rolnych wraz z wykonaniem fotografii, - weryfikacji założeń planu rolno-środowiskowego w gospodarstwie i na działkach rolnych, - kontroli dokumentów w siedzibie gospodarstwa (plan rolno-środowiskowy, rejestr działalności, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia dotyczącego stosowania środków ochrony roślin, dowód wywozu ścieków i odpadów stałych i ciekłych, certyfikat gospodarstwa ekologicznego, dokumentów dotyczących stosowania środków ochrony roślin, faktury zakupu itp.,) - wykonaniu fotografii kontrolowanej dokumentacji, - sporządzeniu raportu w siedzibie producenta wraz z uzyskaniem podpisu rolnika, - skompletowaniu dokumentacji pokontrolnej (protokół, płyta CD ze zdjęciami, dane wektorowe z pomiaru), - przekazaniu raportu do Zamawiającego Wykonanie kontroli w terenie w przypadku kontroli kwalifikowalności powierzchni (KP) polega w szczególności na: - dojeździe do gospodarstwa samochodem powierzonym przez Zamawiającego, - pomiarze powierzchni działek rolnych przy pomocy odbiornika GPS - określeniu uprawy znajdującej się na działkach rolnych wraz z wykonaniem fotografii, - sporządzeniu protokołu z czynności kontrolnych, - skompletowaniu dokumentacji pokontrolnej (protokół, płyta CD ze zdjęciami, dane wektorowe z pomiaru, - przekazaniu raportu do Zamawiającego Wykonanie kontroli w terenie w przypadku kontroli z zakresu wymogów wzajemnej zgodności (CC) polega w szczególności na: - dojeździe do gospodarstwa samochodem powierzonym przez Zamawiającego, - kontroli norm Dobrej Kultury Rolnej na działkach, - kontroli wymogów wzajemnej zgodności z obszaru A i B na działkach rolnych oraz w siedzibie rolnika, - sporządzeniu protokołu z czynności kontrolnych, - skompletowaniu dokumentacji pokontrolnej (protokół, płyta CD ze zdjęciami) - przekazaniu raportu do Zamawiającego Wykonanie kontroli w terenie w przypadku kontroli z zakresu tzw. 100 euro polega w szczególności na: - dojeździe do gospodarstwa, samochodem powierzonym przez Zamawiającego - kontroli norm Dobrej Kultury Rolnej na wskazanych działkach rolnych, - sporządzenie protokołu z czynności kontrolnych, - skompletowaniu dokumentacji pokontrolnej (protokół, płyta CD ze zdjęciami) - przekazaniu raportu do Zamawiającego Na obsługę dokumentacji pokontrolnej w biurze składają się następujące czynności: - utworzenie protokołów do kontroli na miejscu w systemie informatycznym, - skompletowanie danych niezbędnych do realizacji czynności kontrolnych (wydruk raportu, przygotowanie podkładów mapowych w wersji papierowej i elektronicznej). - weryfikacja protokołów pokontrolnych pod kątem zgodności z instrukcją w ramach danego działania, - weryfikacja fotografii w zakresie zgodności z zapisami protokołu, - zatwierdzenie wersji papierowej raportu, - wypełnienie formularza oceny raportu. - wprowadzenie danych z raportu do systemu informatycznego, - zatwierdzenie danych z raportu w systemie informatycznym, - Inne prace zlecone przez Zamawiającego związane z realizacją kontroli w ramach ww działań 3 Poszczególne czynności związane z obsługą dokumentacji oraz kontrole realizowane w terenie będą przeliczane na punkty, zgodnie z Tabelami norm i punktów dla pracowników nr 1 i 2. 4 Czynności są przydzielane przez Zamawiającego zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający nie gwarantuje powierzenia pracownikowi tymczasowemu każdego rodzaju czynności. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dowolnego podziału czynności pomiędzy pracowników tymczasowych. Tabela 1 - Przeliczniki punktowe dla prac terenowych Rodzaj kontroli Przelicznik punktowy (za jedną czynność): Kwalifikowalności powierzchni KP 0.45 Kontrola kompleksowa( KP+PRŚPROW2004-06) 0.95 Kontrola kompleksowa( KP+PRŚPROW2007-13) 0.95 Kontrola kompleksowa( KP+CC+PRŚPROW2004-06) 1.59 Kontrola kompleksowa( KP+CC+PRŚPROW2007-13) 1.59 Wzajemnej zgodności CC - całe gospodarstwo 0.34 Wzajemnej zgodności CC - tylko siedziba gospodarstwa 0.33 Wzajemnej zgodności CC - uzupełniająca w zakresie normy N05 0.25 Wzajemnej zgodności CC - uzupełniająca w zakresie innym niż norma N05 0.2 Kontrola kompleksowa (KP+CC) 0.75 Dokontrolowanie do 50% działek 0.25 100 euro 0.2 PRŚPROW2004-06 - poplony 0.71 PRŚPROW2004-06 - kontrola uzupełniająca 0.5 PRŚPROW2007-13 - poplony 0.71 PRŚPROW2007-13 - kontrola uzupełniająca 0.5 Tabela2 - Przeliczniki punktowe dla prac kameralnych wraz z podziałem na etapy wykonywania prac Rodzaj kontroli I etap IIa etap IIb etap III etap Wydanie danych 1 kontrola formalna 2 kontrola formalna Wprowadzenie i zatwierdzenie w systemie informatycznym Kwalifikowalności powierzchni metodą FOTO 0.025 0.064 0.025 0.064 Kwalifikowalności powierzchni KP 0.079 0.060 0.040 0.079 Kontrola kompleksowa (KP+PRŚPROW2004-06) 0.091 0.076 0.046 0.091 Kontrola kompleksowa (KP+PRŚPROW2007-13) 0.091 0.076 0.046 0.091 Kontrola kompleksowa (KP+CC+PRŚPROW2004-06) 0.168 0.140 0.084 0.168 Kontrola kompleksowa (KP+CC+PRŚPROW2007-13) 0.168 0.140 0.084 0.168 Wzajemnej zgodności CC - całe gospodarstwo 0.096 0.050 0.038 0.050 Wzajemnej zgodności CC - tylko siedziba gospodarstwa 0.096 0.050 0.038 0.050 Wzajemnej zgodności CC - uzupełniająca w zakresie normy N05 0.026 0.022 0.013 0.026 Wzajemnej zgodności CC - uzupełniająca w zakresie innym niż norma N05 0.026 0.022 0.013 0.026 Kontrola kompleksowa (KP+CC) 0.120 0.08 0.04 0.120 Dokontrolowanie do 50% działek 0.026 0.022 0.013 0.026 100 euro 0.026 0.022 0.013 0.026 PRŚPROW2004-06 - poplony 0.072 0.060 0.036 0.072 PRŚPROW2004-06 - kontrola uzupełniająca 0.055 0.046 0.028 0.055 PRŚPROW2007-13 - poplony 0.072 0.060 0.036 0.072 PRŚPROW2007-13 - kontrola uzupełniająca 0.055 0.046 0.028 0.055 6 Pracownicy kierowani przez Wykonawcę muszą posiadać następujące wykształcenie: - średnie techniczne o profilu geodezyjnym lub - wyższe o profilu geodezyjnym (Zamawiający dopuszcza również studentów III, IV i V roku studiów wyższych o profilu geodezyjnym oraz osoby, które ukończyły szkoły pomaturalne lub policealne o profilu geodezyjnym) lub - wyższe o profilu rolniczym 7 Zamawiający dopuszcza możliwość skierowania przez Wykonawcę osób nie posiadających wykształcenia, o którym mowa w pkt 6 jeżeli wykonywały one: - pracę na rzecz Zamawiającego w charakterze pracowników sezonowych lub stażystów w ramach Biura Kontroli na Miejscu Oddziałów Regionalnych Zamawiającego, albo - wykonywały pracę lub świadczyły usługi w charakterze podwykonawców na rzecz podmiotów wykonujących dla Zamawiającego usługę kontroli na miejscu w zakresie minimum jednego rodzaju kontroli opisanych w pkt 2. 8 Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania, iż pracownicy, o których mowa w pkt 7 posiadają wymagane przez Zamawiającego doświadczenie zawodowe. 9 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za mienie Zamawiającego powierzone pracownikom tymczasowym oraz za szkody wyrządzone przez pracownika tymczasowego. 10 W przypadku zgłoszenia szkody przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do jej naprawienia w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia. 11 Brak reakcji Wykonawcy na zgłoszenie szkody w terminie określonym w pkt 10 upoważnia Zamawiającego do potrącenia wysokości szkody z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12 Wykonawca zapewni na okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczeniowe obejmujące odpowiedzialność cywilną za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków spowodowane działaniem bądź zaniechaniem Wykonawcy na kwotę minimum 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). 13 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust 1 pkt 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 14 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 15 Pracownicy Zamawiającego wykonujący czynności kontrolne w terenie świadczą pracę w systemie zadaniowym, pracownicy wykonujący prace biurowe świadczą pracę w ramach 8 godzinnego dnia pracy (przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy) 16 Liczba pracowników i czas ich udostępnienia Zamawiającemu: cztery osoby: w okresie od zawarcia umowy (październik 2011 r.) do dnia 30 listopada 2011 r., dziesięć osób: w okresie od dnia 01 grudnia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. 17 Wyposażenie i sprzęt (w tym samochody i paliwo) do realizacji powierzonych zadań zapewnia Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 796200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach