Przetargi.pl
„Usługa nadzoru nad powierzchniami adaptacyjnymi dla głuszca w okresie wsiedleń realizowana na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski i Nadleśnictwa Biłgoraj w ramach projektu "Restytucja i czynna ochrona głuszca w Puszczy Solskiej" nr POIS.02.04.00-00-0047/17, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II”.

Nadleśnictwo Janów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 720 072 , fax. 158 720 185
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Janów Lubelski
    ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 158 720 072, fax. 158 720 185
    REGON: 83001745200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.janowlubelski.lublin.lasy.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa nadzoru nad powierzchniami adaptacyjnymi dla głuszca w okresie wsiedleń realizowana na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski i Nadleśnictwa Biłgoraj w ramach projektu "Restytucja i czynna ochrona głuszca w Puszczy Solskiej" nr POIS.02.04.00-00-0047/17, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowego fizycznego nadzoru nad powierzchniami adaptacyjnymi dla głuszca oraz opieka nad głuszcami znajdującymi się na powierzchniach adaptacyjnych w okresie wsiedleń, wykonywana w ramach projektu "Restytucja i czynna ochrona głuszca w Puszczy Solskiej", nr POIS.02.04.00-00-0047/17, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, działanie 2.4 oś priorytetowa II”. 2. W ramach realizowanego przez Zamawiającego projektu planowane jest wsiedlanie głuszców do środowiska naturalnego Puszczy Solskiej z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury na powierzchniach adaptacyjnych. W zakresie zadań Wykonawcy będzie zapewnienie głuszcom dobrostanu w okresie wsiedleń poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i utrzymanie odpowiednich warunków ptakom przebywającym na powierzchniach adaptacyjnych w Nadleśnictwie Janów Lubelski i Nadleśnictwie Biłgoraj. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I „Usługa całodobowego nadzoru fizycznego nad głuszcami w okresie wsiedleń znajdującymi się na powierzchniach adaptacyjnych na terenie Nadleśnictwa Janów Lubelski” Orientacyjne terminy realizacji usług w danym roku: - Rok 2019 - od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2019r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej - Rok 2020 - od 01.08.2020r. do 20.11.2020r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej - Rok 2020 - od 01.08.2021r. do 20.11.2021r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej Całkowita liczba dozorowanych powierzchni adaptacyjnych w Nadleśnictwie Janów Lubelski – 3 szt., po jednej w roku 2019, 2020, 2021. W okresie realizacji umowy przewiduje się łączną minimalną liczbę godzin do realizacji 4872 oraz maksymalną 6312 godzin. Część II „Usługa całodobowego nadzoru fizycznego nad głuszcami w okresie wsiedleń znajdującymi się na powierzchniach adaptacyjnych na terenie Nadleśnictwa Biłgoraj” Orientacyjne terminy realizacji usług w danym roku: - Rok 2019 - od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2019r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej - Rok 2020 - od 01.08.2020r. do 20.11.2020r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej - Rok 2020 - od 01.08.2021r. do 20.11.2021r. - dozór 1 pow. adaptacyjnej Całkowita liczba dozorowanych powierzchni adaptacyjnych w Nadleśnictwie Biłgoraj – 3 szt., po jednej w roku 2019, 2020, 2021. W okresie realizacji umowy przewiduje się łączną minimalną liczbę godzin do realizacji 4872 oraz maksymalną 6312 godzin. 4. W obu częściach zamówienia dokładne terminy wykonywania usługi będą uzależnione od kilku czynników tj. termin dostaw głuszców na powierzchnie adaptacyjne, okresu rozwoju i biologii ptaków. Po zawarciu umowy (odpowiednio na część I zamówienia z Nadleśnictwem Janów Lubelski i na część II zamówienia z Nadleśnictwem Biłgoraj) właściwe terytorialnie nadleśnictwo będzie zlecać realizację usługi za pomocą „zlecenia prac” (dalej: Zlecenie”), na którym wskaże miejsce, termin realizacji usługi i wymiar czasowy w każdym miesiącu. Zlecenie będzie przekazywane Wykonawcy w terminie nie mniej niż 3 dni przed przystąpieniem do rozpoczęcia realizacji usługi w danym miesiącu. 5. Ostateczną wysokość wynagrodzenia stanowić będzie kwota wynikająca z rzeczywistej liczby zrealizowanych godzin według jednostkowej ceny za godzinę przedstawionej w formularzu ofertowym. Protokolarny odbiór prac nastąpi po przedłożeniu ewidencji czasu pracy, zweryfikowanej i potwierdzonej poprzez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Wynagrodzenie będzie wypłacane w okresach 1 miesięcznych na podstawie protokołu odbioru prac oraz prawidłowo wystawionej faktury . 6. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny dla: - Części I - Nadleśnictwo Janów Lubelski, leśnictwo Bukowa - Części II - Nadleśnictwo Biłgoraj, leśnictwa: Ciosmy i Zagumnie 7. Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SIWZ. 8.Z uwagi na faktyczną sytuację przyrodniczo-pogodową, która może zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a także nieprzewidzianą w tej chwili sytuację związaną z dostawą głuszców Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania korekt zmniejszających i zwiększających, jak również wstrzymania dokonania czynności opisujących przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98341130-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Części I – 4000,00 zł (cztery tysiące) Część II– 4000,00 zł (cztery tysiące) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ Oddział w Biłgoraju nr. rachunku: 27 2030 0045 1110 0000 0085 3510 z dopiskiem na blankiecie przelewu: - dla części I: „Usługa nadzoru -Nadleśnictwo Janów Lubelski - część I” - dla części II: „Usługa nadzoru - Nadleśnictwo Biłgoraj - część II” 3. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie i załączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 4. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 12, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający również zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, nie złoży z przyczyn leżących po jego stronie, dokumentów, oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1 PZP i oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, informacji o przynależności do grupy kapitałowej lub nie wyrazi zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez tego Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną