Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem modernizacji skwerów przy pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego-

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem modernizacji skwerów przy pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego-
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji wielobranżowego inspektora nadzoru inwestorskiego obejmująca nadzór inwestorski nad realizowaną od 2012 roku inwestycją modernizacji skwerów przy pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim, w ramach Projektu -Rewitalizacja Centrum Konstantynowa Łódzkiego- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa: VI. Odnowa Obszarów Miejskich, Działanie: VI.1 Rewitalizacja obszarów problemowych, Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.06.01.00-00-024/11-00. Zakres i obowiązki Inspektora Nadzoru: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie wielobranżowy nadzór nad realizowaną inwestycją modernizacji skwerów przy pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim, w celu prawidłowego przebiegu robót inwestycyjnych, w zakresie jakości stosowanych materiałów i robót, kosztów realizacji robót oraz wykonania prac. Nadzór będzie się odbywać w oparciu o dokumentację techniczną, budowlaną, wykonawczą, wydane pozwolenie na budowę, obowiązujące przepisy budowlane i normy techniczne, umowę z Zamawiającym. Inspektor Nadzoru ma obowiązek pełnić swoją funkcję z dbałością o interes Zamawiającego tak, aby całość prac zrealizowana została z pełną starannością i uzyskała wysoki standard wykończenia, zapewniający długotrwałe, bezpieczne i ekonomiczne użytkowanie rewitalizowanego Centrum. Charakterystyka Projektu. Przedsięwzięcie inwestycyjne obejmuje teren pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim o powierzchni ok. 11 600 m? w zakresie modernizacji 4 skwerów przy Pl. Kościuszki w Konstantynowie Łódzkim, położonych centralnie na działkach nr ewid.110-3, 110-7, 110-9, 110-5 obręb 12, kwartał ulic Łódzkiej, Jana Pawła II, Zgierskiej, Łaskiej. Inwestycja obejmuje teren placu Kościuszki, na który składają się cztery skwery, podzielone otaczającymi ulicami, oznaczone w dokumentacji techniczno-wykonawczej jako -plac A, plac B, plac C, plac D-, z uwagi na odmienny charakter i funkcje każdego z nich. Plac -B- wyznaczony jako zadanie 1 - etap I, został zmodernizowany w 2012 roku, pod nadzorem Inspektora Nadzoru z którym współpracę przerwał zgon Wykonawcy. Inwestycja obejmuje następujące roboty budowlane: 1) roboty w zakresie nawierzchni zewnętrznych (ciągi piesze, podbudowa pod tramwaj) 2) roboty w zakresie robót elektrycznych (oświetlenie, przyłącza energetyczne) 3) roboty w zakresie odwodnienia nawierzchni 4) roboty budowlane w zakresie wod-kan. 5) roboty w zakresie urządzania zieleni 6) roboty w zakresie małej architektury 7) roboty w zakresie wyposażenia skwerów 8) roboty budowlane w zakresie wyburzeń Zakres prac: 1) Zadanie nr 2. - etap II - plac A - roboty drogowe, nawierzchniowe z uwzględnieniem zmiany lokalizacji pomnika; - wybudowanie komory technicznej fontanny (zbiornika podziemnego mieszczącego pompy, filtry i elementy sterujące fontanny); - instalacja wentylacji; - budowa fontanny z dyszami; - roboty budowlane w zakresie wod-kan. i kanalizacji deszczowej; - roboty elektryczne i oświetleniowe; - budowa zegara słonecznego; - roboty w zakresie urządzania zieleni; - pozostałe roboty w zakresie wyposażenia skwerów; 2) Zadanie nr 3. - etap III - plac D - roboty drogowe - wymiana nawierzchni, ciągi piesze; - roboty budowlane w zakresie wod-kan.; - roboty w zakresie urządzania zieleni; - roboty elektryczne i oświetleniowe; - pozostałe roboty w zakresie wyposażenia skwerów. 3) Zadanie nr 4. - etap IV - plac C - roboty drogowe - wymiana nawierzchni; - wbudowanie w posadzkę elementu - symbolicznego drogowskazu miast partnerskch; - przebudowa szaletu miejskiego wraz z instalacjami; - roboty elektryczne i oświetleniowe; - budowa placu zabaw dla dzieci na posadzce syntetycznej, z ogrodzeniem; - wykonanie stylizowanej podbudowy z kamienia narzutowego pod zabytkowy wagon tramwajowy; - roboty w zakresie urządzania zieleni; - prace rozbiórkowe; - pozostałe roboty w zakresie wyposażenia skwerów. oraz - nadzór nad zrealizowanym w 2012 r. skwerem w etapie I - plac B w zakresie nawierzchni i urządzenia zieleni. Szczegółowy opis przedsięwzięcia inwestycyjnego określają: dokumentacje wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 2.3. Dokumentacja Zamawiającego. Zamawiający przekaże Inspektorowi Nadzoru, na czas realizacji zamówienia, kopie następujących dokumentów: - kopie umowy z Wykonawcą robót, - dokumentację budowlaną i wykonawczą wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - decyzje administracyjne pozwalające na realizację Umowy na roboty budowlane, - inne, niezbędne dokumenty, będące w jego posiadaniu składające się na Projekt. 2.4. Obowiązki Inspektora Nadzoru. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zmianami) i obejmuje w szczególności: 1) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu, czas pracy inspektora powinien być dostosowany do czasu pracy wykonawcy robót. 2) Zorganizowanie przez wprowadzenie procesu przekazania placu budowy przy udziale Zamawiającego. 3) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 4) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji, 5) Wydawanie wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo ludzi, majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 6) Organizowanie przynajmniej raz w miesiącu i prowadzenie posiedzeń Rady Budowy, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych, jednakże nie rzadziej niż co 2 tygodnie, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami, organizowanie narad roboczych na placu budowy oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót (sporządzania protokołów spotkań), 7) Nadzorowanie wykonywanych robót budowlanych pod względem technicznym i jakościowym w tym kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 8) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich rodzajów robót. 9) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p. poż. 10) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięciu terminu wykonania prac (przedłużeniu lub skróceniu) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu, 11) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach końcowych i przekazywania ich do użytkowania. 12) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 13) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę 14) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu. 15) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 16) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej, 17) Koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 18) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 19) Udział w czynnościach odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego (w ramach tych czynności inspektor zobowiązany jest do stwierdzenia gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru), 20) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, 21) Potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót oraz usunięcia wad, egzekwowanie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej robót, 22) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających, dodatkowych lub zamiennych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, 23) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, 24) Kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy i Ksiąg Obmiaru, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, analizowanie i zatwierdzanie sporządzanych przez Wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji, 25) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy, 26) Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia placu budowy przez cały okres budowy, 27) Dokonanie końcowego rozliczenia inwestycji w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru. Uwaga: szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim określony jest w dokumentacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach