Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 4915E na odcinku Zduńska Wola - Ptaszkowice do granic powiatu.

Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 98-220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego 25
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8232204 , fax. 043 8232204
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
    ul. Złotnickiego 25 25
    98-220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
    tel. 043 8232204, fax. 043 8232204
    REGON: 73093479500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 4915E na odcinku Zduńska Wola - Ptaszkowice do granic powiatu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją projektu pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 4915E na odcinku Zduńska Wola - Ptaszkowice do granic powiatu. Dokumentacja projektowa zadania obejmuje przebudowywany odcinek drogi stanowiący ciąg drogi powiatowej: Nr 4915E o długości 6.838,18 m W zakres inwestycji nadzorowanej wchodzą roboty drogowe: przebudowa jezdni, wykonanie wszystkich istniejących zjazdów na nieruchomości, budowa peronów w miejscach przystanków autobusowych komunikacji zbiorowej oraz oznakowanie pionowe i poziome, odwodnienie powierzchniowe do rowu otwartego, znajdującego się po obu stronach jezdni, oraz przebudowa i udrożnienie istniejących przepustów. Zakres robót budowlanych szczegółowo opisuje projekt budowlany . Część dokumentacji projektowej stanowi specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zakres obowiązków i praw inspektora nadzoru opisuje szczegółowo załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział osoby fizyczne prawne, bądź jednostki nie posiadające osobowości prawnej, które: 1) spełniają warunki określone w § 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) nie są wykluczeni na podstawie § 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) przedstawią minimum 2 zadania usługi nadzoru inwestorskiego w budownictwie drogowym w ciągu ostatnich 3 lat o wartościach brutto robót budowlanych min. 3 mln. zł każde. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. VI SIWZ, na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy powinni dostarczyć następujące oświadczenia: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków opisanych w art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) oświadczenie - wynikające z art. 44 ustawy Pzp - o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zmianami): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne ustawy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz osób (min. 1 osoba) mających uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - uprawniających do nadzorowania robót drogowych lub innych uprawniających do nadzorowania robót drogowych oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z kopiami uprawnień i dokumentami ich przynależności do właściwych Izb Samorządów Zawodowych, 2) wykaz usług wykonywanych przez ww. osoby w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi zakresie wykonywanych w ostatnich 3 latach, okresów realizacji, miejsca wykonania, wartością robót budowlanych oraz nazwami inwestorów wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1ppkt 1: 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia, 2) osoby wykazane do pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego winny spełniać wymogi prawa polskiego, tj. być członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa na terenie Polski do z udokumentowaniem jak w pkt 2 ppkt 1 i 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach