Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-495 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 211 031
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Warszawie
Al. Jerozolimskie 3
00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 211 031
REGON: 27599000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: mnw.art.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie oraz jego oddziałach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części; Część I: Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego nad pracami modernizacyjnymi i remontowymi instalacji wod.- kan., centralnego ogrzewania, węzłów cieplnych, wentylacji, klimatyzacji w Budynku Głównym, Oddziałach MNW: Sekcja ds. Transportu w Łazienkach Królewskich, Królikarnia, Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Muzeum Plakatu i Stolarnia w Wilanowie, Kamienica Krystalla - Al. Jerozolimskie 59, Muzeum w Nieborowie i Arkadii Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie oraz nadzoru eksploatacyjnego w tych obiektach, Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: a) Reprezentowanie zamawiającego w trakcie trwania inwestycji, remontów poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości pod względem technicznym, zgodnością z projektem, przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. b) Obecność na terenie inwestycji, remontów z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, jednakże nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, a także na wezwanie zamawiającego oraz wykonawcy realizującego prace. c) Weryfikacja dokumentacji technicznej zadania. d) Sprawdzanie jakości wykonanych robót. e) Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, remontowego. f) Organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw w realizacji robót. Informowanie zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, remontu. g) Sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy zamawiającego. h) Kontrola zgodności wykonywanych prac z projektem technicznym, specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót i kosztorysami. i) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich na życzenie Zamawiającego j) Weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania przez wykonawcę cen zgodnie z zawartymi umowami. k) Dbanie o realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym przygotowanym przez wykonawcę. l) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w przypadku zajścia takiej konieczności powiadomienie wykonawcy robot oraz zamawiającego o wykrytych nieprawidłowościach. Ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. m) Sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących sprzętu, materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę; decydowania o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, urządzeń przewidzianych do realizacji robót oraz akceptowanie technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej i przepisami prawa, a także zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób kierujących oraz bezpośrednio zatrudnionych przy pracach na wysokości. n) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem i zamawiającym). o) Opracowywanie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeśli zaistnieje taka konieczność. p) Sprawdzanie rozliczeń wykonawcy robót. q) Udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. r) Potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót. s) Na żądanie zamawiającego wykonawca będzie sporządzał pisemne opracowania wykonywanych czynności lub w inny sposób je dokumentował i przekazywał Zamawiającemu. t) Pełnienie nadzoru eksploatacyjnego nad funkcjonowaniem węzłów cieplnych, central klimatyzacyjnych i wentylacyjnych i instalacjami ciepłej i zimnej wody oraz kanalizacyjną. Udział w przeglądach instalacji. Część II: Wykonywanie czynności nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi - modernizacyjnymi i remontowymi w Budynku Głównym MNW oraz Oddziałach MNW: Sekcja ds. Transportu w Łazienkach Królewskich, Królikarnia , Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Muzeum Plakatu i Stolarnia w Wilanowie, Kamienica Krystalla -Al. Jerozolimskie 59, Muzeum w Nieborowie i Arkadii Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: a) Reprezentowanie Zamawiającego w trakcie trwania prac modernizacyjnych i remontowych poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości pod względem technicznym, zgodnością z projektem, przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. b) Obecność na terenie inwestycji, remontów z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, jednakże nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu, a także na wezwanie Zamawiającego oraz wykonawcy realizującego prace. c) Weryfikacja dokumentacji technicznej zadania. d) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót. e) Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. f) Organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw w realizacji robót. Informowanie zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji ,remontu. g) Sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy zamawiającego. h) Kontrola zgodności wykonywanych prac z projektem technicznym, specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót i kosztorysami. i) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich na życzenie Zamawiającego j) Weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania przez wykonawcę cen zgodnie z zawartymi umowami. k) Dbanie o realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo- finansowym przygotowanym przez wykonawcę. l) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w przypadku zajścia takiej konieczności powiadomienie wykonawcy robót oraz zamawiającego o wykrytych nieprawidłowościach. Ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. m) Sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących sprzętu, materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę; decydowania o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, urządzeń przewidzianych do realizacji robót oraz akceptowanie technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej i przepisami prawa, a także zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób kierujących oraz bezpośrednio zatrudnionych przy pracach na wysokości. n) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem i Zamawiającym). o) Opracowywanie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeśli zaistnieje taka konieczność. p) Sprawdzania rozliczeń wykonawcy robót. q) Udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. r) Potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzania obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy prac. s) Na żądanie zamawiającego wykonawca będzie sporządzał pisemnie opracowania wykonywanych czynności lub w inny sposób je dokumentował i przekazywał je zamawiającemu. Część III: Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru nad prowadzonymi pracami modernizacyjnymi i remontowymi instalacji elektrycznych w Budynku Głównym, Oddziałach MNW: Sekcja ds. Transportu w Łazienkach Królewskich, Królikarnia , Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Muzeum Plakatu i Stolarnia w Wilanowie, Kamienica Krystalla - Al. Jerozolimskie 59, Muzeum w Nieborowie i Arkadii Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: a) Reprezentowanie zamawiającego w trakcie trwania inwestycji, remontów poprzez sprawowanie kontroli prawidłowości pod względem technicznym, zgodnością z projektem, przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej. b) Obecność na terenie inwestycji, remontów z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, jednakże nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu, a także na wezwanie zamawiającego oraz wykonawcy realizującego prace. c) Weryfikacja dokumentacji technicznej zadania. d) Sprawdzanie jakości wykonanych robót. e) Uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, remontowego. f) Organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw w realizacji robót. Informowanie zamawiającego o postępach robót i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, remontu. g) Sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie zabezpieczającym interesy zamawiającego. h) Kontrola zgodności wykonywanych prac z projektem technicznym, specyfikacją techniczną warunków wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót i kosztorysami. i) Sporządzanie kosztorysów inwestorskich na życzenie Zamawiającego j) Weryfikacja kosztorysów (kalkulacji) wykonawcy robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania przez wykonawcę cen zgodnie z zawartymi umowami. k) Dbanie o realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym przygotowanym przez wykonawcę. l) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, a w przypadku zajścia takiej konieczności powiadomienie wykonawcy robot oraz zamawiającego o wykrytych nieprawidłowościach. Ustalenie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. m) Sprawdzanie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących sprzętu, materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę; decydowania o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, urządzeń przewidzianych do realizacji robót oraz akceptowanie technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej i przepisami prawa, a także zaświadczeń potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób kierujących oraz bezpośrednio zatrudnionych przy pracach na wysokości. n) Wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek (w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem i zamawiającym). o) Opracowywanie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, jeśli zaistnieje taka konieczność. p) Sprawdzanie rozliczeń wykonawcy robót. q) Udział w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. r) Potwierdzanie usunięcia wad oraz potwierdzanie obmiaru robót jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia wykonawcy robót. s) Na żądanie zamawiającego wykonawca będzie sporządzał pisemne opracowania wykonywanych czynności lub w inny sposób je dokumentował i przekazywał Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – 14 części
Dodano: 2024-03-07 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową odwodnienia miejscowego drogi powiatowej Nr 1823W ul. Suwalnej w Legionowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową odcinków dróg powiatowych oraz skrzyżowań
Dodano: 2024-02-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych drogowych w Mieście i Gminie Czerwińsk nad Wisłą
Dodano: 2024-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją "Modernizacja układu drogowego w Milanówku"
Dodano: 2024-01-17