Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2010-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach inwestycji: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadaniem wykonawcy jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pod nazwą: BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II . Zakres zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach objętych ww. zamówieniem. Opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski objęty niniejszą umową zamieszczony jest na stronie internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.bipst.pl w treści postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych: znak sprawy UZP.341-22/2010, BUDOWA KOMPLEKSOWEGO SYSTEMU OCZYSZCZANIA I ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DLA GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA - ETAP II . Wartość robót budowlanych objętych zakresem nadzoru inwestorskiego wynosi zgodnie z szacunkami Zamawiającego kwotę 18.342.152,54 zł, ale ostateczna wartość robót budowlanych będzie znana dopiero po wyłonieniu ich wykonawcy w drodze postępowania przetargowego. Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą wrzesień 2010 r. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określi procentową wartość ofert Wykonawców w stosunku do wyżej określonej szacowanej wartości robót budowlanych. W ten sposób określona zostanie dla każdej oferty wartość procentowa, która będzie podstawą ustalenia ostatecznego wynagrodzenia po wyłonieniu najkorzystniejszej oferty na realizację robót budowlanych. Ustalona wartość procentowa będzie elementem umowy z Wykonawcą. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): - 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego na budowie, w szczególności do: 1) czuwania nad realizacją harmonogramu robót 2) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i złożeniem ewentualnych wniosków o zmianę pozwolenia na budowę 3) przekazania Wykonawcy protokolarnie terenu budowy 4) zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w zakresie zgodnym z ustawą Prawo Budowlane 5) koordynacji robót budowlanych 6) zorganizowania i uczestniczenia w rozruchu technologicznym wbudowanych maszyn i urządzeń 7) organizacji i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z Wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych 8) nadzoru nad prawidłowym przygotowaniem i przekazaniem zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 9) rozliczenia finansowego inwestycji, sprawdzanie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą 10) czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków Wykonawcy i uprawnień Zamawiającego wynikających z umowy z Wykonawcą 11) wykonywanie czynności określonych w umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą 12) wykonywanie innych czynności przewidzianych w ustawie Prawo budowlane dla Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności 13) kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót 14) podczas trwania robót budowlanych - obecności na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie Zamawiającego oraz Wykonawcy robót . 15) sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania. 16) zapewnienie skoordynowania prac inspektorów branżowych w przypadku gdy funkcje te będą pełnić różne osoby, w takim przypadku zobowiązany jest do wyznaczenia - przedstawiciela/inspektora wiodącego. 17) rozliczania finansowego robót budowlanych zgodnie z umową z Wykonawcą robót 18) skompletowania dokumentacji niezbędnej dla uzyskania pozwolenia na użytkowanie 19) wyznaczania terminów prób, rozruchów i innych istotnych czynności na budowie w porozumieniu z Wykonawcą robót budowlanych oraz do uczestnictwa i nadzoru nad tymi czynnościami, 20) wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa, potwierdzającego pozytywny wynik prób 21) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora 22) współpraca z Inwestorem, jednostką projektową i wykonawczą w zakresie realizowanych robót budowlanych 23) wykonanie czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi. 24) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi. 25) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi. 26) sporządzenie protokołów pousterkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 450 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 zł (słownie cztery tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach