Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg
- Adres: 08-100 Siedlce, Sądowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
- Data zamieszczenia: 2018-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
Sądowa 2
08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
REGON: 57150100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem, przebudową i dociepleniem budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pod nazwą: „Remont, przebudowa i docieplenie budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2” w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno – budowlanej - bez ograniczeń; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych - bez ograniczeń. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z: 1) projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do umowy; 2) postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SIWZ); 3) warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę – decyzja nr 321/2017 PB.RUB.6740.368.2017 z dnia 8 grudnia 2017 r. Prezydenta Miasta Siedlce; 4) wiedzą techniczną i wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018, poz. 1202) wraz z aktami wykonawczymi; 5) przepisami obowiązującego prawa; 6) ofertą Wykonawcy na usługę nadzoru inwestorskiego nad remontem, przebudową i dociepleniem budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 (załącznik nr 2 do umowy). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – „Dokumentacja projektowa” oraz we „wzorze umowy” – załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100.) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składnia ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03 sierpnia 2018 r. do godz. 10.00. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oraz formy wnoszenia wadium określone zostały w Rozdziale 8 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ z tym zastrzeżeniem, iż podmiot, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja z rejestru powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty podmiotów trzecich na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. następujących dokumentów: a) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 niniejszej SIWZ; b) przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2 ppkt. a) - c) niniejszej SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy zamieszczenia informacji o tym podmiocie w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 5 Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami, do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ustanawiające pełnomocnika dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Janów, Józefów, Lucin w Gminie Tczów"
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: „Modernizacji instalacji oddymiania (...)
Dodano: 2024-06-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zasadniczych związanych z remontem/wzmocnieniem/przebudową jezdni wraz z robotami towarzyszącymi ulic m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa dróg gminnych w Milanówku”.
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21