Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem, przebudową i dociepleniem budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2

Sąd Okręgowy w Siedlcach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-100 Siedlce, Sądowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Siedlcach
    Sądowa 2
    08-100 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 640 78 03, , fax. 25 640 78 85
    REGON: 57150100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad remontem, przebudową i dociepleniem budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania pod nazwą: „Remont, przebudowa i docieplenie budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2” w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno – budowlanej - bez ograniczeń; 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych - bez ograniczeń. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SIWZ oraz zgodnie z: 1) projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do umowy; 2) postanowienia umowy (załącznik nr 6 do SIWZ); 3) warunkami określonymi w pozwoleniu na budowę – decyzja nr 321/2017 PB.RUB.6740.368.2017 z dnia 8 grudnia 2017 r. Prezydenta Miasta Siedlce; 4) wiedzą techniczną i wymogami wynikającymi z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018, poz. 1202) wraz z aktami wykonawczymi; 5) przepisami obowiązującego prawa; 6) ofertą Wykonawcy na usługę nadzoru inwestorskiego nad remontem, przebudową i dociepleniem budynku Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2 (załącznik nr 2 do umowy). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określone zostały w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – „Dokumentacja projektowa” oraz we „wzorze umowy” – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100.) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni od upływu terminu składnia ofert. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 03 sierpnia 2018 r. do godz. 10.00. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oraz formy wnoszenia wadium określone zostały w Rozdziale 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ z tym zastrzeżeniem, iż podmiot, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Informacja z rejestru powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty podmiotów trzecich na zasobach których polega Wykonawca: Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. następujących dokumentów: a) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 niniejszej SIWZ; b) przedstawienia, w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 2 pkt. 2 ppkt. a) - c) niniejszej SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy zamieszczenia informacji o tym podmiocie w oświadczeniach, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 niniejszej SIWZ. 4.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp. 5 Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) w szczególności do złożenia oferty wraz z załącznikami, do złożenia oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub ustanawiające pełnomocnika dla wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach