Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest nadzór nad modernizacją/remontem kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce. Zakres prac przy obiekcie w szczególności obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty remontowe, - prace końcowe. 1. Roboty przygotowawcze: - wygrodzenie i oznakowanie tymczasowe robót na czas prowadzonych prac, Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 2. Roboty na obiekcie obejmą: - demontaż balustrad, - skucie wierzchu płyty zespalającej (nadlewki betonu na belkach ustroju), - demontaż nawierzchni z kostki betonowej na długość skrzydełek, - wypiaskowanie powierzchni betonu na pozostałej części konstrukcji i naprawy betonu (ubytków) zaprawami PCC, (spód konstrukcji, podpory, ławy, górna i boczna powierzchnia skrzydełek), - wykonanie nowej płyty zespalającej, - wykonanie remontu górnych i bocznych powierzchni ław podpór środkowych, - wykonanie i montaż nowych balustrad za pomocą kotew wklejanych, - wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego betonu, - wykonanie na górze płyty nawierzchni z żywic gr 5cm, - wykonanie na powierzchni betonu stykających się gruntem izolacji powłokowej, - wykonanie na pozostałych odsłoniętych częściach betonu za pomocą powłok malarskich o właściwościach hydrofobizujących, - wykonanie i szczelnienie dylatacji pozornych. Roboty na obiekcie zostaną wykonane w technologii monolitycznej na miejscu budowy. 3. Prace końcowe: - rekultywacja i uporządkowanie terenu; - usunięcie oznakowania tymczasowego robót. Szczegółowy zakres dotyczący wykonania modernizacji/remontu kładki dla pieszych oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja techniczna sporządzona przez firmę Budownictwo Inżynieryjne „P-O MOST” Paweł Osiecki z siedzibą w 09-100 Płońsk, Poświętne, ul. Pułtuska 28, w zakresie: • projektu wykonawczego, • specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, • przedmiaru robót. Dokumentacja techniczna znajduje się na stronie internetowej bip.zielonka.pl w zakładce ZAMÓWIENIA PUBLICZNE ROK 2020, POD NR WIZ.272.2.43.2020. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) należytego zapoznania się z dokumentacją projektową i wszelkimi dokumentami związanymi z realizacją niniejszej umowy, w szczególności z umowami z wykonawcami poszczególnych robót, wytycznymi, opracowaniami dodatkowymi, decyzjami administracyjnymi, 2) należytego zapoznania się z stanem faktycznym dotyczącym terenu inwestycji, 3) reprezentowania Zamawiającego na budowie w szczególności poprzez kontrolowanie zgodności realizacji przedmiotu umowy z dokumentacją techniczną, sztuką budowlaną, prawem obowiązującym w tym zakresie, a w szczególności z Prawem budowlanym, obowiązującymi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzji pozwolenia na budowę, 4) sprawdzania jakości, zatwierdzania wykonywania robót, wbudowanych materiałów budowlanych i urządzeń, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie czy zamiennych nieobjętych dokumentami Zamawiającego, 5) kontrolowanie zgodności wykonania robót z umową wykonawcy robót budowlanych oraz jego podwykonawców, sprawdzanie prawidłowości dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych wpisów do dziennika budowy, a także dokonywania wpisów do dziennika budowy w ramach powierzonych obowiązków nadzoru, 6) wstrzymania prac i zawiadamiania o tym niezwłocznie Zamawiającego, jeżeli roboty budowlane są prowadzone w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych oraz jego podwykonawcami, 7) ścisłej współpracy z Zamawiającym, 8) uczestnictwa w sprawdzeniu i odbiorze robót budowlanych podlegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego, 9) kontrola i nadzór nad robotami w zakresie BHP i ochrony środowiska, 10) nie mniej niż 2 razy w tygodniu kontroli robót budowlanych na placu budowy, 11) bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej, 12) informowania z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach, zaniedbaniach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz informowania o podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia, 13) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz bieżącego kontrolowania budowy, 14) wykonywania na bieżąco dokumentacji fotograficznej w formie cyfrowej, 15) wskazywania ewentualnych braków, usterek i wad, ustalania terminów ich usunięcia oraz nadzoru i potwierdzania ich usunięcia, 16) weryfikowania i oceny kosztorysów wykonawczych i zamiennych, 17) opiniowania, składanych przez wykonawcę robót budowlanych, propozycji wykonania robót podobnych, wszelkich zmian w stosunku do realizowanego projektu, 18) informowania, weryfikacji i doradzania w przypadku zaistnienia sporów lub roszczeń wykonawcy robót budowlanych, jego podwykonawców, wykonawcy projektu lub osób trzecich, 19) sporządzania protokołów konieczności w celu akceptacji przez Zamawiającego, 20) wydawania kierownikowi budowy (uzgodnionych z Zamawiającym) poleceń określonych przepisami Prawa budowlanego, 21) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych obiektu w okresie gwarancji wykonawcy robót budowlanych, 22) wykonywania innych czynności wynikających z nadzoru inwestorskiego (uzgodnionych z Zamawiającym), 23) współdziałania z Zamawiającym w przypadku kontroli przebiegu realizacji zadania przez jednostki zewnętrzne, w celu dostarczenia kontrolującemu wszelkich niezbędnych dokumentów dotyczących tego zadania, 24) współuczestnictwo przy organizowaniu przeprowadzania prób, badań, atestacji, odbiorów itp.,przedstawiania Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym, należy przewidzieć. 2. Po analizie czynności niezbędnych do realizacji zamówienia stwierdza się, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia nie polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków i oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty. 3) Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo zostały określone w § 7 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - (wzór załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach