Przetargi.pl
Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową pawilonu na pracownię fotograficzną dla Projektu ,,Otwarte Narodowe. Digitalizacja i udostępnianie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 ,,E-administracja i otwarty rząd.” Działanie nr 2.3 ,,Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 ,,Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00495 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 211 031
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Warszawie
    Al. Jerozolimskie 3
    00495 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 211 031
    REGON: 27599000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa nadzoru inwestorskiego nad budową pawilonu na pracownię fotograficzną dla Projektu ,,Otwarte Narodowe. Digitalizacja i udostępnianie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 ,,E-administracja i otwarty rząd.” Działanie nr 2.3 ,,Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 ,,Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Budowa pawilonu na pracownię fotograficzną dla Projektu ,,Otwarte Narodowe. Digitalizacja i udostępnianie zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa nr 2 ,,E-administracja i otwarty rząd.” Działanie nr 2.3 ,,Cyfrowa dostępność i użyteczność informacji sektora publicznego” Poddziałanie nr 2.3.2 ,,Cyfrowe udostępnienie zasobów kultury” (zwany dalej „Projektem”) Usługi Wykonawcy będą polegać w szczególności na (dotyczy każdej z części zamówienia): 1. na wezwanie Zamawiającego nie częściej niż dwa razy w tygodniu udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego –stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym oraz warunkami pozwolenia na budowę. 2. oceny wyników szczegółowych badań materiałów i rozwiązań technicznych w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi właściwymi przepisami, 3. uzgadniania z nadzorem autorskim na wniosek Zamawiającego możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie budowlanym, a zgłoszonych przez kierownika budowy - z zastrzeżeniem, iż ewentualne rozwiązania zamienne nie mogą spowodować niedopuszczalnej zmiany założeń projektu unijnego, w ramach którego roboty budowlane są realizowane, 4. czuwania, by zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego wymagającej uzyskania zmiany lub nowego pozwolenia na budowę, 5. udział w odbiorze końcowym robót oraz odbiorach częściowych. 6. sprawdzenie i pisemne zatwierdzenie dokumentacji rozliczeniowej i powykonawczej, którą wykonawca robót będzie zobowiązany opracować dla zamawiającego po zakończeniu robót, 7. udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia budowlanego, 8. przejęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej projektu inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego, przy czym kopie dokumentacji wykonawca gromadzi na własny koszt, 9. podczas trwania robót budowlanych – obecność na budowie co najmniej trzy (3) razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz dodatkowo na każde wezwanie Zamawiającego, 10. przekazania Wykonawcy robót terenu budowy pisemnym protokołem, w którym również spisane będą liczniki wody i energii elektrycznej w celu późniejszego rozliczenia wykonawcy robót z tytułu zużycia tych mediów. 11. zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w zakresie zgodnym z przepisami Prawa Budowlanego, 12. koordynacja nadzorowanych robót budowlanych, 13. wykonywanie czynności określonych w niniejszej umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą robót, w tym czuwania nad realizacją harmonogramu wykonywania robót oraz weryfikowanie zmian zgłoszonych przez wykonawcę w harmonogramie robót przed ich zaakceptowaniem przez inwestora/ zamawiającego. 14. kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z harmonogramem i umową zawartą między inwestorem a Wykonawcą robót, 15. wyznaczenie osoby koordynatora czyli inspektora wiodącego - zobowiązanego w szczególności do: 1) bieżących codziennych kontaktów z zamawiającym / inwestorem w godzinach 8:00-16:00. 2) bieżącego koordynowania prac inspektorów branżowych w przypadku, gdy funkcje te będą pełnić różne osoby, 3) niezwłoczne zgłaszania zamawiającemu/inwestorowi wszystkich spraw i problemów pojawiających się w trakcie wykonywania robót, a które wymagają podjęcia decyzji przez inwestora. 4) uczestniczenie w naradach i spotkaniach organizowanych przez zamawiającego w związku z realizacją robót, 5) bieżącej kontroli wpisów w Dziennik Budowy a szczególnie niezwłocznego reagowania odpowiednim wpisem inspektora nadzoru do Dziennika Budowy w dacie bezpośredniej po dacie dokonanego przez przedstawicieli wykonawcy (np. Kierownik Budowy) wpisu o treści, która może powodować uszczerbek w interesie Inwestora lub może być niezgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, pod bezwzględnym warunkiem, że zmiany te nie mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 17. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym min. robót ulegających zakryciu i zanikających, wraz z obligatoryjnym dokumentowaniem fotograficznych w toku odbioru, 18. stwierdzenie gotowości do częściowego i końcowego odbioru robót przez ich wykonawcę, udział we wszystkich czynnościach związanych z odbiorem robót oraz zorganizowanie i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, 19. potwierdzanie ilości wykonanych robót, jeżeli zostały wykonane, 20. stwierdzanie wad przy odbiorach, jeżeli wystąpiły oraz wyznaczanie terminu na ich usunięcie i następnie potwierdzanie usunięcia tych wad, 21. wyznaczanie terminów prób, rozruchów i innych istotnych czynności na budowie oraz uczestnictwo i nadzór nad tymi czynnościami, w tym rozruch technologiczny wbudowanych maszyn i urządzeń, 22. wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa stwierdzającego wynik prób, 23. bieżące czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków wykonawcy robót i uprawnień zamawiającego/ inwestora wynikających z umowy z wykonawcą robót, 24. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora / zamawiającego w związku z pełnioną usługą nadzoru, w tym sporządzanie pisemnych informacji na wniosek zamawiającego, 25. współpraca z Inwestorem, i na jego rzecz w zakresie realizowanych robót budowlanych, 26. rozliczenia inwestycji, w tym: 1) uzyskanie i skompletowanie wszystkich dokumentów odbioru końcowego robót, w tym przede wszystkim dokumentacja powykonawcza robót wraz z świadectwami technicznymi i certyfikatami, oraz inne dokumenty końcowego odbioru robót, które są wymagane w myśl zasad i wytycznych instytucji zarządzającej programem wsparcia ze środków unijnych, oraz w myśl zapisów umowy o dofinansowanie projektu w ramach którego były wykonywane roboty budowlane. 2) wykonawca nadzoru działając na rzecz zamawiającego/inwestora zobowiązany jest przestrzegać i nadzorować obowiązki wykonawcy robót - w zakresie terminów dotyczących uzyskania i skompletowania wszystkich dokumentów, o których mowa w pkt 1), 27. sprawdzanie w uzgodnieniu z inwestorem prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą, w tym potwierdzanie należnych mu kwot z tytułu wykonanych robót, 28. Jeżeli zajdzie taka konieczność - sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane wcześniej, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, jeżeli wykonawca będzie sporządzał w czasie realizacji robót takie kosztorysy, 29. wykonanie we współpracy z zamawiającym czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, w tym: 1) uczestnictwo w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi której udzielił wykonawca robót, 2) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi, 3) uczestniczenie w odbiorach w zakresie usuwania wad i usterek w tym okresie wraz ze sporządzeniem właściwego w danej sprawie protokołu, 4) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi. 30. wykonywanie innych czynności na żądanie Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, jeżeli wystąpi konieczność podejmowania innych czynności w związku pełnionym nadzorem określonym na warunkach niniejszej umowy, 31. Wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany szczegółowo znać zapisy umowy z wykonawcą robót nadzorowanych oraz innych dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia przekazanych przez Zamawiającego a Zamawiający zawiadomi Wykonawcę nadzoru o każdej zmianie dotyczącej warunków realizacji Projektu, która może mieć znaczenie w zakresie wykonywanych usług nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach