Przetargi.pl
USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn: Rewitalizacja Centrum Hrubieszowa poprzez porządkowanie przestrzeni publicznej Śródmieścia oraz renowacja zdegradowanej substancji mieszkaniowej z otoczeniem

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 54 , fax. 084 6962380
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 54, fax. 084 6962380
    REGON: 00052407400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją zadania pn: Rewitalizacja Centrum Hrubieszowa poprzez porządkowanie przestrzeni publicznej Śródmieścia oraz renowacja zdegradowanej substancji mieszkaniowej z otoczeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj pn. Rewitalizacja Centrum Hrubieszowa poprzez porządkowanie przestrzeni publicznej Śródmieścia oraz renowacja zdegradowanej substancji mieszkaniowej z otoczeniem. 1. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane i będzie obejmował w szczególności: a) przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go przy udziale Zamawiającego z wyłączeniem Zadania Nr 3; b) sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, obowiązującymi przepisami oraz polskimi normami; c) dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu; d) sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji projektowej; e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, a także nie dopuszczenie do zastosowania urządzeń i wyposażenia niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) stałe uczestnictwo w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, g) potwierdzanie faktyczne wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; h) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robot określonych w umowie. i) przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych, opiniowanie i przedstawianie do akceptacji Zmawiającemu; j) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy; k) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; l) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; m) udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej; n) współpraca z Menadżerem Projektu CERTUS PARTNERSKI Sp. z o.o. ul. Zygmunta Karasińskiego 6/5, 30-101 Kraków w zakresie wykonawstwa robót budowlanych: - ocenianie i rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, - zatwierdzanie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową i/lub warunkami kontraktowymi, - negocjowanie z Wykonawcami i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót dodatkowych i zamiennych, - pełny nadzór nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych, - ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym i geologicznym, którego zapewnienie może leżeć po stronie Zamawiającego, weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego (jeżeli wystąpi taka potrzeba), jeśli chodzi o zgodność (lub niezgodność) z Umową, - weryfikacja i przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy zawierających zmiany robót zamiennych w uzgodnieniu z Zamawiającym i inspektorem nadzoru, - w uzgodnieniu z Menadżerem Projektu sprawdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych lub nie mających polskich certyfikatów, - w uzgodnieniu z zamawiającym i Menadżerem Projektu zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, - rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas, lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy, - organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, - skompletowanie świadectw technicznych dokumentów dotyczących: 1. aprobat technicznych dostaw, 2. certyfikatów i znaków zgodności, 3. prób materiałów i robót, 4. ilości wykonanych robót i przejęcia robót, 6. monitorowanie postępu robót, - przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską, - kontrola Wykonawców w zakresie zapewnienia realizacji robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonywanie miesięcznych raportów o postępie robót, - organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - lub na życzenie Zamawiającego - raz w tygodniu) oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, - egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także - na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczenia budowy, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych niezgodnych z dokumentacją projektową, wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, - wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i/lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i/lub pozwoleniem na budowę, - sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, - skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie, - przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne ewentualnie wyplotowane w postaci map) w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad i w okresie rękojmi dla umów, lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data gwarancji i rękojmi z tytułu prac i usług świadczonych w ramach umowy, uczestniczenie w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów, a w szczególności: -egzekwowanie usuwania wad przez Wykonawców, - sprawdzenie końcowego oświadczenia Wykonawcy i wydanie świadectwa wykonania, - przygotowanie i wydanie końcowego świadectwa płatności, czynny udział w rozwiązywaniu sporów zgodnie z warunkami kontraktu. o) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji. p) kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą. q) sporządzenie dokumentacji archeologicznej z przeprowadzonego nadzoru, sporządzenie i złożenie sprawozdania do WUOZ w Lublinie Delegatura w Zamościu w terminie nie dłuższym niż 30 dni po zakończeniu prac terenowych. r) działanie w ramach zawartej umowy związane z nadzorem z ramienia Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie umowy, wynikające z uwarunkowań realizowanego zadania inwestycyjnego, a w szczególności wymagań Instytucji zarządzającej RPO WL. s) udział w cyklicznych naradach koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - lub na życzenie zamawiającego - raz w tygodniu) t) wykonywanie obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Usługa nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w branżach: - konstrukcyjno - budowlanej; - drogowej; - instalacyjno-sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacyjnych; - instalacyjno-elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych, instalacji i urządzeń teletechnicznych; - zieleni; - archeologicznej. 3. Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego obejmuje niżej wymieniony zakres rzeczowy: Zadanie 1 Rewitalizacja Bazaru Miejskiego. Zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ przewiduje się następujący zakres robót budowlanych na terenie Bazaru Miejskiego: - wykonanie nowej nawierzchni bazaru wraz ze schodami terenowymi przy chodniku wraz z murkiem oporowym - wykonanie modernizacji odwodnienia terenu - oświetlenie bazaru - budowa boksów handlowych - ogrodzenie terenu całego bazaru - monitoring wizyjny - zmodernizowanie parkingów bazarowych od strony ul. Ludnej i Prostej - Remont budynku przy ul. Ludnej Zadanie 2 Przebudowa ul. Rynek na Deptak Miejski. Zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym załącznik do SIWZ przewiduje się następujący zakres prac przy przebudowie ul. Rynek na Deptak Miejski: - likwidacja skweru zielonego, - utwardzenie kostką brukową całości placu i ciągu pieszo - jezdnego, - budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w ulicy Rynek od ulicy Sutki, - monitoring wizyjny, - mała architektura, - umiejscowienie lamp ulicznych, - przebudowa odwodnienia, - urządzenie zieleni, - tablica informacyjna z planem miasta, - Hot spot, Zadanie 3 Rewitalizacja Parku Miejskiego Zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ przewiduje się następujący zakres prac: - naprawa ogrodzenia - wykonanie remontu dwóch wejść od strony ul. Narutowicza - zakup i montaż nowych ławek parkowych - zakup i montaż koszy na śmieci - wykonanie chodnika z kostki wokół pomnika B. Prusa - wykonanie dojść do tablic informacyjnych i pamiątkowych - zagospodarowanie terenu przy studni koło dębu Sobieskiego - wykonanie dużej tablicy informacyjnej z aktualnym planem miasta Hrubieszowa - urządzenie zieleni parkowej - uzupełnienie placu zabaw - wykonanie studni chłonnych - remont szaletu miejskiego Zadanie 4 Zagospodarowanie placu przy Hrubieszowskim Domu Kultury. Zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ przewiduje następujący zakres prac: - utwardzenie nawierzchni dojazdowej i placu kostką brukową, - remont muru oporowego, cokołu i ogrodzenia od strony, wschodniej i południowej, - remont boksów garażowych, - przebudowanie zejścia do piwnicy i wykonanie lekkich zadaszeń nad wszystkimi czterema wejściami, - likwidacja barier architektonicznych, - wymiana oświetlenia zewnętrznego, - urządzenie zieleni, - mała architektura, Zadanie 5 Parkingi przy ulicy Targowej i Ludnej. Zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ przewiduje się następujący zakres prac: - ilość stanowisk - 20 + 20, - oświetlenie , - ogrodzenie, Zadanie 6 Remont budynku mieszkalnego przy ul. Staszica 9 - obiekt zabytkowy. Ze względu na bardzo zły stan techniczny obiekt wymaga gruntownego remontu. 4. Przedmiot zamówienia został opisany w Załącznik Nr 10 do SIWZ : 1) Program funkcjonalno-użytkowy 2) Aneks do programu funkcjonalno użytkowego 3) Pytania i odpowiedzi do przetargu w systemie zaprojektuj i wybuduj 4) Zestawienie elementów do wykonania dla poszczególnych zadań 5) dokumentacja na urządzenie zieleni parkowej wraz z pielęgnacją 5. W postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych zawarto umowę z ZAKŁADEM WAPIENNO-PIASKOWYM BEŁŻEC Sp. z o.o. ul. Wąska 121, 22-670 Bełżec na kwotę 7.779.150,00 zł. brutto. 6. Funkcję Menadżera Projektu pełni CERTUS PARTNERZY Sp. z o.o. ul. Zygmunta Karasińskiego 6/5, 30-101 Kraków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach