Instytut Kardiologii ogłasza przetarg
- Adres: 04-628 Warszawa, ul. Alpejska 42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8120440 , fax. 022 8126732
- Data zamieszczenia: 2009-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Kardiologii
ul. Alpejska 42 42
04-628 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8120440, fax. 022 8126732
REGON: 00083758300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikard.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa na świadczenie usług eksperckich z zakresu audytu ekonomicznego i finansowego projektu Utworzenie Centrum Telekonsultacji TeleInterMed. Znak sprawy: 109/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa na świadczenie usług eksperckich z zakresu audytu ekonomicznego i finansowego projektu Utworzenie Centrum Telekonsultacji TeleInterMed współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792121004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali/realizują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem (wykonanie audytu finansowego dla projektu o wartości całkowitej nie mniejszej niż 3 mln zł), i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez potwierdzenie należycie wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, których wartość nie może być niższa niż 15000,00 zł brutto (każda); b) dysponują lub będą dysponować osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez wykazanie: zespołu składającego się z co najmniej 1 członka zespołu, który będzie realizował zamówienie przy czym: a) co najmniej 1 członek zespołu musi posiadać kwalifikacje biegłego rewidenta oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych b) co najmniej 1 członek zespołu musi posiadać doświadczenie w audytowaniu projektów o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł przy czym inwestycje nie powinny stanowić więcej niż 50% wartości projektu c) warunek z pkt a) i b) może być spełniony łącznie przez jedną osobę (wymagane jest załączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymaganych w rozdziale VIII SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków określonych w rozdziale VII SIWZ skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu realizacji postanowień art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg Zał. Nr 3 i 3a do SIWZ oraz następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych składa: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia składa: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (wykonanie audytu finansowego dla projektu o wartości całkowitej nie mniejszej niż 3 mln zł) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załącza dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie, co najmniej 1 usługa o wartości nie niższej niż 15000,00 zł. brutto (każda), wg Zał. Nr 4 do SIWZ; 2) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg Zał. Nr 5 do SIWZ - osoby z uprawnieniami biegłego rewidenta oraz co najmniej 3-letnim doświadczeniem w badaniu sprawozdań finansowych, z doświadczeniem w audytowaniu projektów o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł przy czym inwestycje nie powinny stanowić więcej niż 50% wartości projektu, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w rozdz. VII pkt 1 ppkt 2b) (wymagane jest załączenie do oferty dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień). 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 2, Wykonawca wskaże osoby, którymi będzie dysponował. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (oprócz oświadczenia, wg Zał. Nr 3 i 3a do SIWZ), zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 2, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana data wystawienia dokumentów zgodnie z zapisami pkt 3. 5. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, wymagane warunki udziału w postępowaniu winni spełnić wspólnie. 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy oddzielnie składa oświadczenie, wg Zał. Nr 3 do SIWZ 2) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie, wg Zał. Nr 3a do SIWZ podpisuje ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ikard.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego m.st. Warszawy oraz skonsolidowanego bilansu m.st. Warszawy za lata 2016-2018 (2016, 2017, 2018) i wydanie opinii wraz z raportem odrębnie za każdy rok o tym, czy sprawozdanie finansowe m.st. Warszawy i skonsolidowany bilans m.st. Warszawy są prawidłowe oraz rzetelnie i jasno przedstawiają sytuację majątkową i finansową m.st. Warszawy
Dodano: 2016-04-15 - ZP-13/FRSE/2016
Dodano: 2016-04-04 - ZP-14/FRSE/2016
Dodano: 2016-03-18 - Badanie sprawozdania finansowego AMW za 2015 r. (nr postępowania: 28/ZP/16)
Dodano: 2016-03-17 - Wybór biegłego rewidenta do przeprowadzenia badania rocznego sprawozdania finansowego Województwa Mazowieckiego za rok 2015, 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-21 - Wybór (wskazanie) podmiotu uprawnionego do badania sprawozdań finansowych za 2015 r. samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej i instytutów badawczych utworzonych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej
Dodano: 2015-11-10 - Wybór biegłych rewidentów do przeprowadzenia badań sprawozdań finansowych za 2015 r. wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych posiadających osobowość prawną
Dodano: 2015-11-05 - Badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach za rok 2015
Dodano: 2015-10-28 - Przeprowadzenie badania i oceny sprawozdań finansowych Agencji Mienia Wojskowego za lata 2015, 2016 i 2017
Dodano: 2015-09-30 - Badania sprawozdania finansowego Instytutu Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ za rok 2015
Dodano: 2015-09-03