Przetargi.pl
Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwysmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów , konserwacji i napraw sprzętu medycznego znajdującego się w siedzibie Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem i Ciechanowcu zgodnie z Formularzem Cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ . 2.Opis przedmiotu zamówienia , wielkość i zakres Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : - utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem - konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego - przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego - prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego - prowadzenie kart naprawy urządzeń - sporządzanie notatek o stanie urządzeń , w tym nie nadających się do naprawy - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu 3.Częstotliwość przeglądów strony ustalają na czasookres wyszczególniony w Formularzu cenowym . 4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo - konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu / aparatury , obowiązującymi instrukcjami , standardami , normą po pod pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zamawiającego . Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym , z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Dyrektora Zamawiającego . 5.Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych , posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń . 6.Czynności przeglądowo - konserwacyjne i naprawcze obejmują w szczególności : - określenie rodzaju uszkodzenia - ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianą , po akceptacji Zamawiającego - wymianę materiałów eksploatacyjnych - sprawdzenie prawidłowości działania - sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń - sprawdzenie instalacji , kontrola sprawności zaworów - ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów - legalizację - w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT : przygotowanie urządzenia do odbioru , wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT , uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT . 7.Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji na wniosek Zamawiającego . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Przedmiot zamówienia składa się z 35 pakietów asortymentowych, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik Nr 1 stanowiący integralną część SIWZ Zamawiający wymaga dostarczenia na czas przeglądu lub naprawy sprzętu zastępczego tej samej jakości i klasy - dotyczy pakietu nr 4 ,5 , 6 , 7, 10 , 11 , 14 , 15 ,19 ,23 , 24 , 25 , 26 , 32 , 34 , 35 , 36 , oraz 9 poz. 2 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach