Przetargi.pl
Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6198601 , fax. 12 6198668
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6198601, fax. 12 6198668
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy, konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego w ramach 33 pakietów szczegółowo opisanych w załączniku nr 1B do SIWZ Formularz Cenowy wraz z wykazem sprzętu medycznego/aparatury. 2. Pakiety nr 1-29 dotyczą Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie zlokalizowanego przy ul. Strzeleckiej 2-2A. Pakiety nr 30-33 dotyczą Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św Ludwika Małopolskie Centrum Rehabilitacji w Radziszowie przy ul. Podlesie 173. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności utrzymanie sprawności techniczno – eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego, przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, prowadzenie kart naprawy urządzeń, sporządzanie notatek o stanie urządzeń w tym nie nadających się do naprawy, wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu 3.1. Częstotliwość przeglądów wyszczególniony jest w Załączniku nr 1B do SIWZ (dotyczy pakietów od 1-33). 3.2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo – konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu/aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą po pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zamawiającego. Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej przez Zamawiającego. 3.3. Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych, posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń. Zamawiający zastrzega, iż na etapie realizacji umowy może żądać od Wykonawcy oświadczenia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia osób niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest na każde takie wezwanie Zamawiającego posiadać i przedłożyć ww oświadczenie. 3.4. Czynności przeglądowo-konserwacyjne i naprawcze obejmują w szczególności określenie rodzaju uszkodzenia, ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianą po akceptacji Zamawiającego, wymianę materiałów eksploatacyjnych, sprawdzenie prawidłowości działania, sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń, sprawdzenie instalacji, kontrola sprawności zaworów, ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów legalizację, w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. 3.5. Coroczne obliczenie dla każdego urządzenia resursu. 3.6. Przygotowanie wag i uzyskanie zaświadczenia legalizacji z urzędu wag i miar. 3.7. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji na wniosek Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na zawartość oferty składa 1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1A do SIWZ. 2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 1B do SIWZ. 3. Stosowne Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Wypełnione i podpisane oświadczenia, o którym mowa w pkt. w pkt 6.1. SIWZ. 6. Dowody, o których mowa w pkt. 6.1.1. SIWZ (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach