Przetargi.pl
Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .

Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Szpitalna 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4775501 , fax. 086 2752047
  • Data zamieszczenia: 2011-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem
    ul. Szpitalna 5 5
    18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
    tel. 086 4775501, fax. 086 2752047
    REGON: 45066623600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalwysmaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa na przeglądy , konserwacje oraz naprawy sprzętu medycznego .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeglądów , konserwacji i napraw sprzętu medycznego znajdującego się w siedzibie Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem i Ciechanowcu zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Opis przedmiotu zamówienia , wielkość i zakres Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności : - utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem - konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zleceniodawcy - przeprowadzenie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego - prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego - prowadzenie kart naprawy urządzeń - sporządzanie notatek o stanie urządzeń , w tym nie nadających się do naprawy - wydawanie orzeczeń o stanie technicznym aparatu 3.Częstotliwość przeglądów strony ustalają na czasookres wyszczególniony w Formularzu cenowym . 4.Zleceniobiorca zobowiązuje się do wykonania czynności przeglądowo - konserwacyjnych zgodnie z właściwościami danego sprzętu / aparatury , obowiązującymi instrukcjami , standardami , normą po pisemnym zgłoszeniu upoważnionego pracownika Zleceniodawcy . Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Zleceniobiorca będzie uzgadniał ze Zleceniodawcą , z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu . Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Dyrektora Zleceniodawcy . 5.Przedmiot zamówienia mogą wykonywać osoby posiadające kwalifikacje do konserwacji urządzeń medycznych , posiadające kwalifikacje do dozoru nad eksploatacją urządzeń przeszkolone w zakresie przeglądów urządzeń . 6.Czynności przeglądowo - konserwacyjne i naprawcze obejmują w szczególności : - określenie rodzaju uszkodzenia - ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianą , po akceptacji Zleceniodawcy - wymianę materiałów eksploatacyjnych - sprawdzenie prawidłowości działania - sprawdzenie i czyszczenie elementów aparatury i urządzeń - sprawdzenie instalacji , kontrola sprawności zaworów - ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów - legalizację - w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT : przygotowanie urządzenia do odbioru , wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT , uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT . 7.Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub faksu przez upoważnionego pracownika Zleceniodawcy . Zleceniobiorca zobowiązany jest do niezwłocznej reakcji od przyjęcia zgłoszenia w celu podjęcia działań naprawczych . Maksymalny czas reakcji Zleceniobiorcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej lub faksu wynosi 24 godziny ( w dni robocze ) . 8.Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez producenta . Zleceniobiorca udziela gwarancji na wykonane naprawy sprzętu medycznego z zastrzeżeniem , że okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 6 - miesięcy od daty wykonania naprawy . 9.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych lub zmiany związane ze zwiększeniem zakresu przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wygaśnięcia gwarancji w okresie trwania umowy 10.Zleceniobiorca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie do wydawania orzeczeń technicznych dla sprzętu medycznego kwalifikowanego do kasacji na wniosek Zleceniodawcy . W takim przypadku Zleceniodawca zapłaci Zleceniobiorcy za wykonanie czynności według stawki roboczogodziny przewidzianej dla zleconych napraw niezbędnych do oceny stanu technicznego urządzenia . 11.Zleceniobiorca zobowiązuje się do stosowania w czasie przeglądów i napraw wyłącznie fabrycznie nowych , oryginalnych części zamiennych . W przypadku braku możliwości zamontowania oryginalnych części wynikających z przyczyn niezależnych od Zleceniobiorcy jest on zobowiązany do poinformowania o zaistniałym fakcie Zleceniodawcę . 12.Zleceniobiorca zobowiązany będzie do dostarczenia Zleceniodawcy w terminie do dnia 17 września 2011r. zaświadczenia wystawionego przez producenta sprzętu objętego niniejszą umową serwisową potwierdzającego, że Zleceniobiorca jest przez niego uprawniony do dokonywania usług instalacji, konserwacji, obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń, kontroli bezpieczeństwa sprzętu jego produkcji. 1.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Przedmiot zamówienia składa się ze 133 pakietów asortymentowych, których szczegółowy wykaz zawiera Załącznik Nr 1 stanowiący integralną część SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wysmaz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach