Przetargi.pl
USŁUGA MYCIA I CZYSZCZENIA ZEWNĘTRZNEGO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2018-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA MYCIA I CZYSZCZENIA ZEWNĘTRZNEGO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa mycia i czyszczenia zewnętrznego pojazdów służbowych będących w ewidencji 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu. 2. Zakres usług obejmuje następujące czynności: 1) mycie wstępne, 2) mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, 3) mycie kół pojazdu, 3. W przypadku świadczenia usług w myjni samoobsługowej Wykonawca zobowiązany jest do wydania Zamawiającemu odpowiednio oznaczonych żetonów/kart w ilości zapewniającej wykonanie usługi mycia pojazdu. 4. Wykonawca będzie realizował usługę mycia następujących typów pojazdów: 1) samochód osobowy 2) samochód typu bus 3,5t (np. fiat Ducato, WV Crafter, Honker, Mercedes 290GD) 3) samochód ciężarowy powyżej 3,5t (np. Iveco Stralis) 4) autobus 5) maszyna inżynieryjna 6) przyczepa do samochodów ciężarowych 5. Samochody kierowane do mycia będą pozbawione ładunku z wyjątkiem pojazdów specjalnych. Baty anten, instalacji łączności radiowej oraz anteny radia zamontowane na pojazdach będą demontowane przez Zamawiającego przed wjazdem na stanowisko przeznaczone do mycia. 6. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług doraźnie wg potrzeb Zamawającego w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach 800 - 1600. 7. Wykonawca zobowiązuje się do obsługiwania pojazdów służbowych Zamawiającego poza kolejnością. 8. Zamawiający wymaga dysponowania stanowiskami do mycia pojazdów o wysokości min. 4,19 m i/lub 4,35 m – liczonej od powierzchni gruntu. Uwaga: liczba stanowisk o odpowiedniej wysokości jest jednym z kryteriów oceny ofert, (odpowiednio dla części zamówienia) 9. Prawo opcji (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust 5 ustawy Pzp) maksymalnie do 50 % ilości podanych w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 do SIWZ – formularzy cenowych zamówienia podstawowego gwarantowanego Wykonawcy. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie według cen jednostkowych określonych w zamówieniu podstawowym. 2) Zamawiający powiadomi (z tygodniowym wyprzedzeniem) Wykonawcę w jakim zakresie zostanie on zobowiązany wykonać zamówienie określone w zamówieniu opcjonalnym. 3) Skorzystanie z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy na zamówienie podstawowe w przypadku konieczności zapewnienia większej niż planowana ilości myć z powodu np. zwiększonego przebiegu pojazdów lub warunków pogodowych. 4) Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy. 5) Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 6) Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia), 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach