Przetargi.pl
Usługa montażu betonowych barier drogowych wraz z dostawą

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, Bukowska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Bukowska 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 57 48 02, , fax. 261 57 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa montażu betonowych barier drogowych wraz z dostawą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa montażu wraz z dostawą 344 m.b. betonowych barier drogowych w Poznaniu na chodniku przy ulicy Polnej. Do zakresu prac należy realizacja wykonania projektu organizacji ruchu, jego uzgodnienia oraz uregulowanie należności związanych z wszystkimi niezbędnymi czynnościami formalno – prawnymi związanymi z dostawą oraz montażem w tym należności za zajętość pasa drogowego na czas rozładunku oraz montażu barier. 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy poczynił wstępne ustalenia z Urzędem Miasta Poznania w celu ułatwienia Wykonawcy uzyskania akceptacji projektu organizacji ruchu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: Formularz cenowy, Wzór umowy, Opis przedmiotu zamówienia, Zdjęcie chodnika. 2. Wymagane warunki jakie powinien spełniać Wykonawca: a) Wykonawca musi zagwarantować, że przedmiot umowy będzie spełniał parametry techniczne określone przez Zamawiającego. b) Na dostarczone wyroby oraz usługę montażu Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy liczony od dnia zakończenia usługi montażu – skutecznego odbioru. c) Wykonawca poniesie pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane w szczególności z użyciem niewłaściwych środków i narzędzi, niewłaściwą organizację pracy i nieprzestrzeganie przepisów ppoż., bhp i sanitarnych. Ewentualne szkody przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie naprawić w naturze. d) Wykonawca oświadczy, czy posiada własny serwis montażowy lub przedstawi pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania przedmiotu zamówienia. e) Wykonawca oświadczy zgodność przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania posadowienia barier zgodnie z PN-EN 1317-2:2010 oraz poziomem powstrzymania barier ochronnych nie mniejsze niż H2; f) Wykonawca wyrazi zgodę na poddanie swoich pracowników i współpracowników i środków transportu, rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 j.t.) w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 poz. 1167); g) Wykonawca zatrudniający obcokrajowców do realizacji umowy musi ponadto uzyskać odrębne pozwolenie na ich wejście na teren Jednostki Wojskowej MON zgodnie z zasadami określonymi w decyzji Nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24 stycznia 2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON. 2017. 18). Odmowa udzielenia pozwolenia lub okres oczekiwania na decyzję nie może mieć wpływu na wydłużenie terminu realizacji umowy przez Wykonawcę; h) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy i nie udostępnianie osobom trzecim: wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia; wszelkich informacji jakie uzyska w związku z wykonaniem niniejszej umowy;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223500-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: wysokości 4500,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ustawy. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, należy je wnieść przelewem na konto 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego: nr 63 1010 1469 0042 0013 9120 1000. UWAGA! Przez „wniesienie wadium” Zamawiający przyjmuje zaksięgowanie przelewu na jego rachunku bankowym. W przypadku polecenia przelewu niezaksięgowanego przez bank, wadium uznaje się za niewniesione. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał gwarancji lub innego dokumentu należy przesłać (złożyć) za pismem przewodnim z podaniem nazwy przetargu do kancelarii Zamawiającego (budynek nr 2, pokój 17A – parter, czynna w godz. 7.30 – 11.00 oraz w godz. od 13.00-15.00). Kserokopię potwierdzającą wniesienie wadium zaleca się załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz uprzednim wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za przypadki wymienione w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy powodujące utratę wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Wykonawca (lub każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 5 do SIWZ. 2. Kompletna oferta musi zawierać: 1) Wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony formularz cenowy – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ), 6) Pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów do wykonania zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ) – jeżeli dotyczy 7) Potwierdzenie wniesienia wadium (zalecane). 3. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: 1) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy brutto 2) aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności Jeżeli polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej straci ważność przed zakończeniem umowy Wykonawca przedłuży kolejne ubezpieczenie, zachowując jego ciągłość przez cały okres wykonywania umowy określony w § 5 ust. 3 niniejszej umowy, a nadto Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający przedłużenie umowy ubezpieczenia Zamawiającemu na co najmniej 14 dni przed upływem dotychczasowego okresu ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach