Przetargi.pl
Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +4871 365 03 46 , fax. +4871 365 03 47
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +4871 365 03 46, fax. +4871 365 03 47
    REGON: 021545051
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych „Systemu informacji prawnej” i modułów specjalistycznych 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Znak postępowania ZP- 97/WZŻ/2017 Wymagana funkcjonalność. Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy, udzieli dostępu do elektronicznej bazy danych Systemu Informacji Prawnej oraz modułów (tzw. eksperckich) specjalistycznych w trybie on-line. - w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia Zamawiającemu minimum 2 jednoczesnych dostępów on-line do bazy danych SIP i modułów specjalistycznych, 24h/dobę i 7 dni w tygodniu przez cały okres obowiązywania umowy. Dostęp musi być możliwy bez względu na adres IP, z którego następuje połączenie. - dostęp do SIP będzie możliwy dla 30 indywidualnych kont użytkowników - Wykonawca udostępni Zamawiającemu 1 konto administracyjne, z uprawnieniami umożliwiającymi dodawania bądź edycję kont użytkowników, w tym określanie poziomu dostępu do poszczególnych modułów SIP. Minimalne wymagania względem bazy SIP Baza SIP musi zawierać : 1) bazę aktualnych aktów prawnych, w tym prawa europejskiego. 2) bazę aktualnych aktów prawa miejscowego. 3) Aktualizowany na bieżąco zbiór komentarzy do aktów prawnych. 4) dostęp do poszukiwanego orzecznictwa oraz obszerną bazę orzeczniczą. 5) Kalendarium aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych oraz ustaw wygasających lub zmienianych, aktualnie wchodzących w życie aktów prawnych musi obejmować akty prawne publikowane w Dzienniku Ustaw oraz Monitorze Polskim. 6) Roczniki pozwalające odnaleźć akt prawny z uwzględnieniem wydań archiwalnych i bieżących. 7) bazę dzienników resortowych. 8) treść aktów prawnych oraz metryki z Dzienników Urzędowych i Monitorów Polskich od 1918 roku. Zamawiający dopuszcza skan treści aktów prawnych z okresu międzywojennego. 9) Zamawiający oczekuje dostarczenia dokumentu licencyjnego w terminie 14 dni po podpisaniu umowy. System Informacji Prawnej musi umożliwiać dostęp do modułów/komentarzy specjalistycznych (tzw. eksperckich) : 1) Komentarz Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych 2) Komentarz Prawo Zamówień Publicznych Dostęp do modułów specjalistycznych musi być możliwy w tzw. trybie eksperckim, tj. z możliwością zadawania pytań specjalistom w zakresie tych przepisów i otrzymywania odpowiedzi. Wykonawca w ramach dostępu do modułów eksperckich, umożliwi Zamawiający zadanie do 150 pytań z obu dziedzin prawa (Prawo Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - 75 pytań, Prawo Zamówień Publicznych - 75 pytań) przez cały okres obowiązywania umowy. W ramach zadawania pytań specjalistom Zamawiający oczekuje udzielenia odpowiedzi w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę ale nie dłużej niż 7 dni roboczych liczonych od dnia zadania pytania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48610000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (Zamawiający nie wyznacza w powyższym zakresie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach