Przetargi.pl
Usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług, szkolenia pracowników.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług, szkolenia pracowników.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa migracji danych opisowych i geometrycznych ze struktur dotychczas eksploatowanych baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencji zasobu nieruchomości do struktur baz danych Systemu oprogramowania EWID 2007, uruchomienie e-usług i szkolenia pracowników. 2 Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie usługi bezstratnej konwersji danych opisowych i geometrycznych: ewidencji gruntów i budynków, rejestru cen nieruchomości, danych wektorowych mapy zasadniczej, danych powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, o których mowa w przepisach rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 roku w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego, danych o osnowach geodezyjnych, danych opisowych ewidencji spraw dot. koordynacji usytuowania uzbrojenia terenu, ewidencji zasobu nieruchomości gminnych, ewidencji nieruchomości powiatowych, ewidencji zasobu nieruchomości państwowych, z systemów dotychczasowych do zintegrowanego Systemu EWID 2007; 2) Przeniesienie warstw danych portalowych w celu prezentacji użytkownikom wewnętrznym i na portalach użytkowników zewnętrznych Systemu EWID 2007 w zakresie warstw: ortofotomapy, ulic i punktów adresowych, gruntów gminnych i państwowych, infrastruktury (mosty, wiadukty, rurociągi, kominy, jeziora, wody płynące); 3) Po przełożeniu całości danych i uruchomieniu działania systemu, uruchomienie usługi zgłaszania prac geodezyjnych i kartograficznych przez jednostki wykonawstwa geodezyjnego oraz dostęp do powiatowej bazy danych geodezyjnych za pośrednictwem oprogramowania serwerowego WebEWID, stanowiącego komponent Systemu EWID 2007, uruchomienie aplikacji internetowych dedykowanych geodetom, rzeczoznawcom, komornikom, interesantom, oraz w zakresie narad koordynacyjnych; 4) Produkcyjne uruchomienie posiadanych przez Zamawiającego komponentów i modułów Systemu EWID 2007; 5) Uruchomienie usług danych przestrzennych, dotyczących publikowania danych jawnych w sieci Internet w ramach Systemu EWID 2007 oraz uruchomienie usług danych przestrzennych pobierania danych dostępnych bez opłat; 6) Integracja przy wykorzystaniu wewnętrznych usług danych przestrzennych z oprogramowaniem firmy GIAP dedykowanym zagospodarowaniu przestrzennemu (podgląd danych aktualnych egib i mapy zasadniczej); 7) Integracja z systemem finansowo - księgowym w zakresie rejestracji opłat geodezyjnych; 8) Przeprowadzenie szkoleń administratorów i użytkowników na stanowiskach pracy dedykowanych prowadzeniu baz danych obsługiwanych przez System oraz edycji danych gromadzonych w Systemie; 9) Uruchomienie obsługi zintegrowanej bazy danych Systemu na dedykowanych stanowiskach roboczych Wydziału Geodezji i Kartografii oraz Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej; 10) Zapewnienie wsparcia merytorycznego przez okres 90 dni licząc od terminu końcowego bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia, polegającego na telefonicznym (ewentualnie mailowym) udzielaniu informacji, wskazówek, wyjaśnień związanych z obsługą Systemu EWID 2007 przez jego użytkowników. 11) Udzielenie gwarancji na okres 36 miesięcy oraz rękojmi na okres 24 miesięcy. Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ - „Warunki Techniczne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72311100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, którego wskazane zdolności dotyczą. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach