Przetargi.pl
Usługa legalizacji ponownej systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3910100 , fax. 22 3910296
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
    ul. Obozowa 43
    01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3910100, fax. 22 3910296
    REGON: 01531445100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Usługi komunalne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa legalizacji ponownej systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa legalizacji ponownej systemów wagowych zamontowanych na pojazdach do zbiórki odpadów na potrzeby Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o., z podziałem na zadania określone poniżej: Zadanie 1: legalizacja ponowna dynamicznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach bezpylnych do zbiórki odpadów, Zadanie 2: legalizacja ponowna statycznych systemów wagowych zamontowanych na pojazdach ciężarowych i kontenerowych do zbiórki odpadów, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Przedmiotowe zamówienie (w zakresie Zadania 1 i Zadania 2) będzie realizowane w czterech etapach, w poniższej kolejności: Pierwszy etap: będzie realizowany w maksymalnie 5 pojazdach (odpowiednio dla Zadania 1 – 3 szt., dla Zadania 2 – 2 szt.), u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu: styczeń - marzec 2021 r. Drugi etap: będzie realizowany w maksymalnie 6 pojazdach (odpowiednio dla Zadania 1 – 5 szt., dla Zadania 2 – 1 szt.), u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu: kwiecień - czerwiec 2021 r. Trzeci etap: będzie realizowany w maksymalnie 6 pojazdach (odpowiednio dla Zadania 1 – 5 szt., dla Zadania 2 – 1 szt.), u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu: lipiec - wrzesień 2021 r. Czwarty etap: będzie realizowany w maksymalnie 76 pojazdach (odpowiednio dla Zadania 1 – 45 szt., dla Zadania 2 – 31 szt.), u których termin ważności aktualnej legalizacji upływa na przełomie okresu: październik - grudzień 2021 r. Legalizacje ponowne wag muszą zostać wykonane maksymalnie 2 miesiące przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji wag (do każdego pojazdu odrębnie). Zamawiający nie przewiduje wykonania legalizacji ponownych wag kilka miesięcy wcześniej przed datą upływu terminu ważności aktualnych legalizacji ponownych wag. Przedmiot zamówienia (w zakresie Zadania 1 i Zadania 2) obejmuje wszystkie czynności niezbędne do sprawdzenia i przygotowania systemu wagowego do legalizacji oraz legalizację, w tym dopełnienie wszelkich czynności i formalności z instytucją legalizującą. Wykonawca jest zobligowany do zapewnienia, w ramach ceny oferty, narzędzi niezbędnych do należytej realizacji zamówienia, m.in. materiałów do kalibracji oraz wagę kontrolną. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia na własny koszt na terenie m.st. Warszawy lub w odległości do 50 km od granic administracyjnych m.st. Warszawy. Warunek odległości zostanie spełniony, jeżeli pojazdem, którego zamówienie dotyczy (każdym odrębnie) będzie można dojechać do wskazanej lokalizacji, poruszając się drogami publicznymi oraz pokonując od granicy administracyjnej m.st. Warszawy do wskazanej lokalizacji dystans do 50 km. Zamawiający dokona sprawdzenia wskazanej lokalizacji w oparciu o ogólnodostępne źródła, tj. dostępne mapy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50433000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uwaga! Numeracja przeniesiona z SIWZ: 7.1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 7.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 7.1.2. dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 7.2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 11.5. Oferta powinna składać się z: 11.5.1. wypełnionego Formularza oferty – wg wzoru określonego w Części III SIWZ; 11.5.2. wypełnionego Formularza cenowego – wg wzoru określonego w Części V SIWZ; 11.5.3. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowodów, o których mowa w pkt. 11.14.3. SIWZ; 11.5.4. oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 7.1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach