Przetargi.pl
Usługa leasingu na dostawę dwóch samochodów ciężarowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-710 Ruda Śląska, ul. 1 Maja 218
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2420133 w. 133 , fax. 032 2420881
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o.
    ul. 1 Maja 218 218
    41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. 032 2420133 w. 133, fax. 032 2420881
    REGON: 27354564700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa leasingu na dostawę dwóch samochodów ciężarowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa leasingu na dostawę dwóch samochodów ciężarowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej. Dane techniczne: 1.Fabrycznie nowy samochód wyprodukowany nie wcześniej niż 01.01.2008r. 2.Samochód ciężarowy do 3,5t z aktualną homologacją 3.Kabina samochodowa do przewozu co najmniej 5 osób. 4.Skrzynia ładunkowa aluminiowa. -długość min. 240 cm -szerokość min. 170cm -wysokość burty min. 60 cm 5.Stelaż na skrzynię ładunkową do wysokości kabiny z plandeką. 6.Ładowność pojazdu od 1400 kg - skrzynia ładunkowa. 7.Parametry silnika -silnik wysokoprężny o mocy minimum 120KM. -Norma nie gorsza niż EURO 3 8.Wyposażenie standardowe -Hamulce: przód Hydrauliczne-Tarczowe, tył Bębnowe -Regulacja wysokości kolumny kierowniczej -Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem -Skrzynia 5-biegowa mechaniczna -Immobiliser -Centralny zamek 9.Wyposażenie dodatkowe -hak holowniczy -koło zapasowe 10.Gwarancja pojazdu - min. 3 lata 11.Termin dostawy - do 6 tygodni od podpisania umowy Opis leasingu: -okres trwania leasingu 60 miesięcy (Ilość rat leasingowych 59 + ostatnia rata - wykup) -Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp., -Cena przedstawiona w ofercie jest ceną całkowitą jaką poniesie Zamawiający, -Raty leasingowe płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT, -Raty leasingowe - równe, stałe i niezmienne w okresie leasingu, -Płatność pierwszej raty nastąpi w terminie 30 dni od dnia przekazania przedmiotu leasingu, -Wykup (opłata końcowa) pojazdu stanowi 1 % wartości przedmiotu leasingu, -Waluta rozliczenia - złoty polski PLN, -Dostawa samochodów do siedziby Zamawiającego tj. ul. 1 Maja 218 41-710 Ruda Śląska, -Odpisów amortyzacyjnych od przedmiotu leasingu w czasie trwania umowy dokonywać będzie Wykonawca (Finansujący), -Zamawiający (Korzystający) nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Koszty przeglądów gwarancyjnych pojazdu pokrywa Zamawiający (Korzystający), -Ubezpieczenie przedmiotu leasingu w pełnym zakresie zapewnia Wykonawca, przy czym koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu w pierwszym roku trwania umowy Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty, zaś koszty ubezpieczenia w każdym kolejnym roku trwania umowy będą zwracane Wykonawcy na podstawie osobnej faktury (przy uwzględnieniu stawek VAT stosowanych przez ubezpieczyciela). -W ratach leasingowych należy uwzględnić ubezpieczenie OC/AC/NW/ASSISTANCE zakres umowy ubezpieczenia AC bez zastosowania udziałów własnych. -Szczegółowy harmonogram rat zawarty jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Wykonawca winien wykazać że: a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat minimum 1 zamówienie o wartości i zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 3. Umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy bądź wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Aktualne zaświadczenia: w z właściwego Urzędu Skarbowego oraz w właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego. Uwaga: Zaświadczenia z ZUS-u oraz Urzędu Skarbowego uznaje się za ważne w dniu otwarcia ofert, jeżeli zostały one wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie - załączniku nr 2 do SIWZ 7. Ogólne warunki leasingu obowiązujące u Wykonawcy. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się z zamówienie, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach