Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-637 Warszawa, Al. Armii Ludowej 16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 234 50 95, 234 65 62 , fax. 022 234 50 95
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Al. Armii Ludowej 16 16
00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 234 50 95, 234 65 62, fax. 022 234 50 95
REGON: 52500058340000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa ksero dla studium podyplomowego Zarządzanie w Budownictwie Wydziału Inżynierii Lądowej w ilości ok. 50000 do 60000 stron z bindowaniem od maja 2009 do grudnia 2009 r. - PN/04/04/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa ksero wraz z bindowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 795210002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.2. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.3. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt 1.2. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 2.1 w pkt 1.2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3 Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. a i c, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 Dokumenty określone w pkt 2. winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę; kserokopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.il.pw.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usługi udostępniania systemu kopiowania, drukowania i skanowania
Dodano: 2016-06-09 - Świadczenie na rzecz Zleceniodawcy usług kserograficznych na własnym sprzęcie i materiałach eksploatacyjnych w budynku Zleceniodawcy przy ul. Stawki 5/7 w Warszawie.
Dodano: 2015-09-08 - Świadczenie usług fotokopiowania oraz dostarczanie skopiowanych materiałów do siedzib Instytutu Badań Edukacyjnych
Dodano: 2014-12-22 - Sukcesywne wykonanie kopii kserograficznych dokumentacji projektowych i materiałów przetargowych dla DIiNT SGGW ul. Nowoursynowska 166 na okres 12 miesięcy.
Dodano: 2014-03-13 - Usługa kopiowania i drukowania na urządzeniu cyfrowym do druku wielobarwnego.
Dodano: 2013-12-12 - Usługa kopiowania i drukowania na urządzeniu cyfrowym do druku wielobarwnego
Dodano: 2013-10-29 - Usługa tłoczenia płyt DVD, wykonanie opakowania i dostarczenie w miejsce na terenie RP wskazane przez Zamawiającego.
Dodano: 2010-10-14 - Wdrożenie systemu obsługi technicznej środowiska dokumentowego w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Radomiu
Dodano: 2009-12-09 - Usługi kserograficzne dla Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Dodano: 2009-06-15