Przetargi.pl
Usługa KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH w obiektach Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie w latach 2013 - 2015.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2012-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa KONSERWACJI URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH w obiektach Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza w Rzeszowie w latach 2013 - 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na konserwacji i utrzymaniu w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń dźwigowych: dźwigów osobowych i towarowych, wciągników, platform dla niepełnosprawnych i suwnicy pomostowej w obiektach Zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie przeglądów, konserwacji, napraw oraz wymianę zużytych lub zniszczonych części oraz pomiary rezystancji izolacji oraz skuteczności ochrony przeciwpożarowej. 1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji umowy w zakresie i w sposób ustalony przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz gwarantuje sprawne działanie urządzeń, a w szczególności ich niezawodność i bezpieczeństwo funkcjonowania. 2. Zakres czynności konserwacyjnych wynika z Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Z 2003 r. Nr 193, poz. 1890), z przepisów UDT, dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń oraz ich stanu technicznego. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) utrzymywania urządzeń w ruchu oraz sprawdzanie bezpieczeństwa w ramach obowiązujących przepisów tj. instalacji sterowniczej, końcówek linowych, lin, urządzeń napędowych itp., b) usuwania drobnych usterek i wad działania dźwignic, smarowania wciągarek, aparatury chwytnej oraz wymiana na nowe drobnych części jak: sprężynki, wkręty, podkładki, nakrętki itp., c) naprawy lub wymiany elementów aparatury sterowniczej i sygnalizacyjnej obejmującej: prostowniki, styki, elementy aparatury, żarówki, baterie, dzwonki, d) demontażu i montażu silnika celem jego wymiany lub przezwojenia (bez kosztów naprawy lub kupna silnika), e) wymiany elementów gumowych sprzęgła elastycznego, f) wymiany okładzin hamulcowych, g) wymiany cewek luzowników elektromagnetycznych, krzywek ruchomych, wyłączników zatrzymania (bez kosztów materiałów), h) wymiany końcówek linowych (bez kosztów materiałowych), i) wymiany prowadników kabinowych i przeciwwagowych, j) wymiany lub naprawy łączników krańcowych i końcowych (bez kosztów materiału), k) wymiany kontaktów drzwi szybowych i kabinowych, l) naprawy amortyzatorów drzwiowych, m) naprawy rygli i zamków drzwiowych, n) naprawy impulsatorów fotoelektrycznych lub magnetycznych, o) wymiany lub naprawy zamka bezpieczeństwa( bez kosztów materiałów), p) naprawy ogranicznika prędkości bez regeneracji, q) uzupełniania smaru oraz oleju lub całkowita ich wymiana, r) czyszczenie urządzeń napędowych oraz sterujących, s) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich zauważonych usterkach urządzeń wymagających natychmiastowych napraw lub uzupełnień, t) poddanie się i uczestniczenie w kontroli jakości wykonania usług na każde żądanie Zamawiającego, u) uczestniczenie w okresowych kontrolach prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego, v) zapewnienia nadzoru technicznego w godzinach od 6.00 do 20.00, a urządzeń wyszczególnionych w poz. 1, 2, 3, 17 tabeli (tabela w SIWZ) przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. 4. Dodatkowo do zakresu obowiązków Wykonawcy należy: a) wykonywanie czynności związanych z obsługą okresowych badań technicznych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego, w tym również pomiary elektryczne zgodnie z przepisami o dozorze technicznym, b) przeprowadzanie, co najmniej raz na pół roku szkolenia dla osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie uwalniania awaryjnego osób z kabiny dźwigu i wystawianie stosownych certyfikatów (poświadczeń) dla osób, które brały udział w szkoleniu (liczba osób wskazana przez Zamawiającego za każdym razem nie będzie większa niż 10), Realizacja zamówienia - systematycznie od 1.01.2013 do 31.12.2015 z tym, że urządzenia z poz. 17 i 18 tabeli (Tabela w SIWZ), realizacja od 15.07.2013 r do 31.12.2015 r Wymagany okres rękojmi na wbudowane urządzenia : 12 miesięcy Szczególne warunki wykonania przedmiotu zamówienia: - Prace będą wykonywane w obiektach użytkowanych - Zamówienie należy wykonać z własnych materiałów wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000.00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach