Przetargi.pl
Usługa konserwacji zieleni na nieurządzonych terenach gminnych w Gdańsku,które nie posiadają wyznaczonego administratora Zakres I - Dzielnica Oliwa i Osowa Zakres II - Dzielnica Wrzeszcz Zakres III - Dzielnica Portowa Zakres IV - Dzielnica Śródmi

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji zieleni na nieurządzonych terenach gminnych w Gdańsku,które nie posiadają wyznaczonego administratora Zakres I - Dzielnica Oliwa i Osowa Zakres II - Dzielnica Wrzeszcz Zakres III - Dzielnica Portowa Zakres IV - Dzielnica Śródmi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia 1.1. Wykoszenie traw i chwastów z wygrabieniem i wywozem pokosu na wysypisko miejskie. (95% powierzchni do wykoszenia stanowią tereny płaskie, pozostałe 5% to skarpy). 1.2. Koszenie trawników wraz z wygrabieniem i wywoze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. posiada doświadczenie w realizacji prac odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia - udokumentuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) realizację: a) co najmniej trzech zadań w zakresie pielęgnacji zieleni tj. koszenia trawników i pielęgnacji skupin krzewów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 10.000zł (brutto), potwierdzonych dokumentami, np. referencjami na dowód że zostały wykonane należycie W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zakres można wykazać te same realizacje. 3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę o wykształceniu co najmniej średnim: rolniczym, ogrodniczym lub pracownika z zakresu urządzania i pielęgnacji terenów zieleni . W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na więcej niż 1 zakres należy wykazać min. dwie osoby. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonana zostanie na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń systemem - spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Udokumentowanie, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie do wykonania robót objętych przetargiem. 2.1. Wykaz wykonanych w ostatnich trzech latach (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zadań i ich wartości, o których mowa w pkt. III.2 SIWZ: zał. nr 1b SIWZ; 2.1.a Dokumenty potwierdzające, że wykazane (dot. pkt. 2.1) zadania zostały wykonane z należytą starannością np. referencje dotyczące wykonanych zadań wyszczególnionych w zał.: 1b SIWZ; (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt. III.2. SIWZ) 3. Oświadczenie (zał. nr 1a SIWZ), że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych i spełnia wymogi art. 22 ustawy PZP - zał. nr 1a SIWZ (dot. zakresu, I, II, III i IV) (na dowód spełnienia warunku opisanego w pkt.III.1. SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach