Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg
- Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
- Data zamieszczenia: 2020-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Aleja Piłsudskiego 29
05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
REGON: 14177328200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: 1) Część pierwsza – konserwacja kompletu mebli z salonu z Dworku „Milusin”; 2) Część druga – konserwacja skrzyni; 3) Część trzecia – konserwacja pianina; 4) Część czwarta – konserwacja krzeseł, foteli, kanapy, mebli wielkogabarytowych, kwietników, stołów, mebelków – zabawek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełną konserwację muzealiów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: (1) dla części pierwszej w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych); (2) dla części trzeciej w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); (3) dla części czwartej w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: (1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005; (2) poręczeniach bankowych; (3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; (4) gwarancjach bankowych; (5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub (6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa łóżek koszarowych oraz łóżek i taboretów polowych
Dodano: 2024-03-28 - Naprawa mebli i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-04-13 - Usługa dostosowanie mebli laboratoryjnych do potrzeb pracowni Covid - zamówienie związane z przeciwdziałaniem COVID-19
Dodano: 2021-04-09 - Naprawa mebli i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-12-21 - Usługa konserwacji zabytkowego pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
Dodano: 2020-08-31 - Usługi konserwacji zabytkowych mebli na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Historii Radomia w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-07-08 - Usługi konserwacji zabytkowych mebli oraz obiektów archeologicznych na potrzeby wystawy stałej w Muzeum Historii Radomia w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-06-17 - Naprawa łóżek polowych i taboretów polowych.
Dodano: 2020-05-06 - Kompleksowa restauracja zabytkowych mebli wraz z montażem w sali ekspozycyjnej w ramach zadania pn. „Modernizacja i adaptacja zabytkowych kamienic Gąski i Esterki na potrzeby utworzenia stałej wystawy archeologiczno –historycznej”
Dodano: 2020-02-03 - Naprawa i konserwacja wyposażenia meblowego oraz elementów wnętrz w Domach Studenckich Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2019-08-02