Przetargi.pl
Usługa konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku

Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, Aleja Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
    Aleja Piłsudskiego 29
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 22 842 04 25, , fax. 22 842 04 25
    REGON: 14177328200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumpilsudski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina dla Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji zabytkowych mebli, przedmiotów drewnianych oraz pianina. Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części: 1) Część pierwsza – konserwacja kompletu mebli z salonu z Dworku „Milusin”; 2) Część druga – konserwacja skrzyni; 3) Część trzecia – konserwacja pianina; 4) Część czwarta – konserwacja krzeseł, foteli, kanapy, mebli wielkogabarytowych, kwietników, stołów, mebelków – zabawek. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełną konserwację muzealiów uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na ich eksponowanie przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: (1) dla części pierwszej w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych); (2) dla części trzeciej w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); (3) dla części czwartej w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść, według wyboru Wykonawcy, w jednej z następujących form: (1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego o numerze: 63 1130 1017 0020 1472 3320 0005; (2) poręczeniach bankowych; (3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; (4) gwarancjach bankowych; (5) gwarancjach ubezpieczeniowych lub (6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). Wadium w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego: Aleja Piłsudskiego 29, 05-070 Sulejówek, jednocześnie dołączając jego kopię do oferty albo złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo – jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach