Przetargi.pl
„USŁUGA KONSERWACJI, UTRZYMANIA, NAPRAWY I KONTROLI OKRESOWYCH URZĄDZENIA WODNEGO SŁUŻĄCEGO DO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DESZCZOWYCH, WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH Z CZĘŚCI TERENU WAT”

Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, gen. Sylwestra Kaliskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48261837865, , fax. +48261839723
  • Data zamieszczenia: 2020-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
    gen. Sylwestra Kaliskiego 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48261837865, , fax. +48261839723
    REGON: 12122900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „USŁUGA KONSERWACJI, UTRZYMANIA, NAPRAWY I KONTROLI OKRESOWYCH URZĄDZENIA WODNEGO SŁUŻĄCEGO DO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW DESZCZOWYCH, WÓD OPADOWYCH I ROZTOPOWYCH Z CZĘŚCI TERENU WAT”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przez kontrolę należy rozumieć udokumentowane sprawdzenie i ocenę (z ewentualnym wskazaniem konieczności zastosowania dodatkowych urządzeń lub zabezpieczeń zapobiegających ewentualnym szkodom) urządzenia wodnego. Przez konserwację i utrzymanie należy rozumieć: wyczyszczenie kanalizacji deszczowej, przeprowadzenie prac związanych z prawidłowym utrzymaniem technicznym urządzenia wodnego (wylotu kanalizacji deszczowej), jak również związanych z utrzymaniem terenu wokół ww. urządzenia wodnego w należytym stanie technicznym i sanitarnym. Przez naprawę należy rozumieć przywrócenie sprawności technicznej urządzenia wodnego, z możliwością wymiany zużytych lub uszkodzonych elementów. Do naprawy Wykonawca wykorzysta elementy zakupione we własnym zakresie po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego oferty cenowej przedstawionej w ciągu 3 dni przez Wykonawcę. Przez awarię należy rozumieć stan niesprawności urządzenia wodnego uniemożliwiający jego funkcjonowanie, występujący nagle i powodujący jego niewłaściwe działanie lub całkowite unieruchomienie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, przy podpisaniu umowy dołączy pisemne oświadczenie o przeszkoleniu pod względem BHP i ppoż. pracowników biorących udział w realizacji przedmiotu umowy. ZAKRES: 1. Wyczyszczenie kanalizacji deszczowej Ø 1000 mm na odcinku długości ok. 600 m, od wylotu separatora do kolektora deszczowego, 2. Zagospodarowanie lub wywóz oraz ewentualna utylizacja (jeżeli zajdzie taka potrzeba) osadów z urządzeń kanalizacyjnych lub zanieczyszczeń ropopochodnych, 3. Wykonanie dwóch w roku pisemnie udokumentowanych kontroli wylotu kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 50 m, od wylotu kolektora deszczowego do przepustu pod torami kolejowymi, 4. Wskazanie konieczności zastosowania dodatkowych urządzeń i zabezpieczeń, zapobiegających ewentualnym szkodom w przypadku naruszenia (poprzez użytkowanie ww. wylotu kanalizacji deszczowej do rowu oznaczonego symbolem L-1) interesu osób trzecich, 5. Przeprowadzenie prac, związanych z prawidłowym utrzymaniem technicznym urządzenia wodnego (wylotu kanalizacji deszczowej), jak również związanych z utrzymaniem terenu wokół ww. urządzenia, w należytym stanie technicznym i sanitarnym, tj.: 1) konserwacji i utrzymania rowu melioracyjnego na odcinku ok. 50 m, od wylotu kolektora deszczowego do przepustu pod torami kolejowymi, tj. odmulenia dna, wykaszania porastającej trawy z rowu, skarp oraz przy studzienkach liniowych (z częstotliwością raz w miesiącu) oraz zabezpieczenia i umocnienia skarpy poprzez uzupełnienie i wbicie palików o średnicy ok. 10 cm w ilości ok. 50 szt., 2) wyczyszczenia i naprawy studzienki zbiorczej nad wylotem ścieków deszczowych, obejmujące w szczególności właściwe ułożenie kręgów oraz przykrycie i zabezpieczenie włazu, uzupełnienie lub naprawa pokryw studni rewizyjnych zlokalizowanych wzdłuż podziemnego odcinka kanalizacji deszczowej, w ilości nie większej niż 8 szt. 1.2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90642000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść na czas związania ofertą wadium w wysokości 3 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 03.06.2020r. do godz.09:00. 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem „Wadium do postępowania na „Usługę konserwacji, utrzymania i kontroli okresowych urządzenia wodnego służącego do odprowadzania ścieków deszczowych, wód opadowych i roztopowych z części terenu WAT ”, nr sprawy 55/DUN/2020 Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. b) w formie innej, niż pieniężna wykonawca może wnieść wadium na 2 sposoby: 1. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej: a) złożenie w formie pisemnej poprzez załączenie do oferty oryginału dokumentu – dowodem wniesienia wadium będzie oryginał tego dokumentu, LUB b) przesłanie na adres e-mail agnieszka.szymaniak@wat.edu.pl oryginału dokumentu wadialnego tj. sporządzonego elektronicznie i opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wniesienie wadium niepieniężnego w innej formie, niż w oryginale w postaci elektronicznej (np. w formie elektronicznej kopii wadium (skan) wystawionego w oryginale w formie pisemnej) będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. pkt 7b) ustawy Pzp Skuteczne wniesienie wadium na adres e-mail oznacza obecność pliku (dokumentu) na poczcie elektronicznej Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie. 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej: a) złożenie w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie na Platformie w zakładce „OFERTY” poprzez wybranie opcji „Dodaj dokument” oryginału dokumentu wadialnego tj. sporządzonego elektronicznie i opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu w formacie umożliwiającym Zamawiającemu odczyt dokumentu (Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia dokumentu wadium np. w formacie xml). Wniesienie wadium niepieniężnego w innej formie, niż w oryginale w postaci elektronicznej (np. w formie elektronicznej kopii wadium wystawionego w oryginale w formie pisemnej) będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. pkt 7b) ustawy Pzp LUB b) Złożenie w formie pisemnej poprzez przesłanie na adres Zamawiającego Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem „Dział Zamówień Publicznych”, z terminem doręczenia określonym w pkt 12.2 SIWZ, lub złożenie w KANCELARII JAWNEJ Wojskowej Akademii Technicznej, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Budynek Nr 100, pokój nr 130, piętro pierwsze (wejście przez biuro przepustek), w godz. 7.45 - 15.00. – dowodem wniesienia wadium będzie oryginał tego dokumentu. Dokument wadialny należy umieścić w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie: „Wadium do postępowania na „Usługę konserwacji, utrzymania i kontroli okresowych urządzenia wodnego służącego do odprowadzania ścieków deszczowych, wód opadowych i roztopowych z części terenu WAT ” Nr sprawy 55/DUN/2020 6.3. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie WAT. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy WAT a wystawcą gwarancji/poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby WAT 6.4. Beneficjentem wnoszonego wadium w innej formie niż pieniądzu jest Wojskowa Akademia Techniczna (WAT). 6.5. W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wyznaczonym czasie i formie, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. 6.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana PISEMNIE musi zawierać: a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e) zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. d) – stanowiące załącznik Nr 2B do SIWZ f) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej, niż pieniężna (dopuszcza się złożenie w formie określonej w pkt 6 SIWZ). g) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą; OFERTA SKŁADANA ELEKTRONICZNIE Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Oświadczenie o spełnianiu warunków - stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ; d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ; e) Pełnomocnictwo (w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik), z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą - oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób uprawnionych do jego udzielenia lub kopia poświadczona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa regulująca współpracę, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność; g) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 4.5.1. lit. d) - stanowiące załącznik nr 2B do SIWZ; h) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna (dopuszcza się złożenie w formie określonej w pkt 6 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach