Przetargi.pl
usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizyjnych systemów nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236 , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2017-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    69211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, fax. 957 556 222
    REGON: 8052101800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu, kontroli dostępu oraz telewizyjnych systemów nadzoru w obiektach wojskowych będących na zaopatrzeniu 45 WOG
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji, usunięcia awarii i wykonania koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), kontroli dostępu (SKD) oraz telewizyjnych systemów nadzoru (CCTV). Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę w zakresie obejmującym systemy zamontowane w obiektach następujących Użytkowników: 1.1. obiekty 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 17 Brygady Zmechanizowanej, Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych, Składu 4 Regionalnej Bazy Logistycznej, Węzła Łączności i Wydziału Żandarmerii Wojskowej w m. Wędrzyn, 1.2. obiekty 17 Brygady Zmechanizowanej w m. Międzyrzecz, 1.3. obiekty 35 Dywizjonu Rakietowego Obrony Powietrznej i Składu 4 Regionalnej Bazy Logistycznej w m. Skwierzyna, 1.4. obiekty Wojskowej Komendy Uzupełnień i Wojskowej Pracowni Psychologicznej w m. Gorzów Wielkopolski. Wykonawca realizujący niniejszą usługę powinien: 1.1. posiadać wszelkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia; 1.2. znane mu są systemy sygnalizacji włamania i napadu zbudowane w oparciu o centrale Palko, Galaxy i Satel w zakresie naprawy, konserwacji i użytkowania. 2. Wykonawca wykona przedmiot umowy siłami własnymi, przy użyciu własnych materiałów (z zastrzeżeniem §2 ust. 14 wzoru umowy), w czynnym obiekcie, z uwzględnieniem specyfiki dostępności i warunków wykonywania usługi. Do wszystkich obiektów, w tym do obiektów poligonowych, Wykonawca winien jest dojechać własnym środkiem transportu. 3. Do realizacji każdej usługi Wykonawca wydzieli brygadę składającą się z minimum 2 pracowników. Podczas realizacji zadań, pracownicy Wykonawcy są zobowiązani do przestrzegania przepisów ochrony ppoż. i bhp. 4. Pracownicy wykonawcy pracować będą pod nadzorem osoby wyznaczonej ze strony Użytkownika do współpracy przy wykonaniu przedmiotu umowy, wymienionej w §2 ust. 17.2. wzoru umowy. Osoba ta ma prawo zażądać od pracowników Wykonawcy przed przystąpieniem do pracy okazania dokumentów, o których mowa w §3 ust. 4 wzoru umowy. 5. Konserwację systemów SSWiN, SKD i CCTV należy przeprowadzić zgodnie z poniższym harmonogramem. 5.1. Harmonogram wykonywania usługi konserwacji: Lp. Użytkownik I półrocze 2017r. II półrocze 2017r. I półrocze 2018r. 1. 45 WOG - wrzesień marzec 2. 17 BZ Wędrzyn (w zakresie zgodnym z §2 ust. 16.2) kwiecień - - 17 BZ Wędrzyn (w zakresie zgodnym z §2 ust. 16.3) - wrzesień marzec 3. OSPWL - październik kwiecień 4. 4RBLog Skład W-n - wrzesień marzec 5. WŁ Wędrzyn - wrzesień marzec 6. WŻW Wędrzyn - wrzesień marzec 7. 17 BZ Międzyrzecz nie planuje się wykonania konserwacji w ramach niniejszej umowy 8. 35 drOP - lipiec czerwiec 9. 4RBLog Skład S-na - październik czerwiec 10. WKU - wrzesień luty 11. WPP - wrzesień luty 5.2. W powyższych terminach należy wykonać wszystkie czynności, o których mowa w §2 ust. 7. wzoru umowy. 5.3. Podczas konserwacji w II półroczu 2017r. Wykonawca dokona sprawdzenia i aktualizacji dokumentacji technicznej urządzeń oraz określenia sprawności eksploatowanych urządzeń (przegląd roczny, zgodnie z normą obronną NO-04-A004-8:2016 punkt 2.4 „Rodzaje i częstotliwości prowadzenia przeglądów technicznych systemów i urządzeń alarmowych”) a także wyceny kosztów wymiany urządzeń, które przekroczyły bądź w kolejnym półroczu przekroczą maksymalny resurs eksploatacyjny (wg NO-04-A004-8:2016, Tablica 8). Zamawiający zleci wymianę w/w urządzeń Wykonawcy na wniosek Użytkownika danego systemu w miarę posiadanych środków finansowych. 6. Zamawiający udostępnia obiekty wojskowe, swoje urządzenia, instalacje oraz dokumentację w zakresie niezbędnym dla wykonania przez Wykonawcę usług objętych Umową – w szczególności zapewni w uzgodnionych terminach i czasie dostęp do pomieszczeń, w których usługi te będą wykonywane. O wszelkich przeszkodach w dostępie do pomieszczeń Wykonawca natychmiast powiadomi Zamawiającego pisemnie oraz telefonicznie. Wszelkie dodatkowe koszty (w tym koszty transportu i dojazdu) nieujęte w Umowie, a niezbędne do wykonania usług, Wykonawca ponosi we własnym zakresie. 7. Wszystkie czynności konserwacyjne i serwisowe wykonywane mają być zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2016 oraz PN-EN 50131-1:2009 „Systemy alarmowe”. 8. Na wniosek Użytkownika – dla systemów wyposażonych w taką możliwość –przed przystąpieniem do konserwacji Wykonawca dokona archiwizacji zdarzeń alarmowych z „Dziennika zdarzeń” jednostki centralnej systemu (w formie wydruku). 9. W przypadku stwierdzenia w trakcie przeprowadzania konserwacji, niesprawności mającej wpływ na działanie systemu, naprawa winna przebiegać zgodnie z zasadami wg §2 ust. 12 wzoru umowy. 10. Zamawiający uzna konserwację za zakończoną, gdy zostaną wykonane wszystkie czynności, o których mowa w dokumentach wymienionych w ust. 7 oraz usunięte zostaną wszystkie niesprawności, o których mowa w ust. 9 – systemy będą w 100% sprawne. 11. Dokumentem potwierdzającym zakończenie realizacji danej usługi konserwacji okresowej, po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 10, będzie „Protokół odbioru prac konserwacyjnych” sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do umowy podpisany przez osoby wymienione w §2 ust. 17. 12. Usunięcie awarii i wykonanie koniecznych napraw w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej systemów SSWiN, SKD oraz CCTV będzie odbywać się wg następujących zasad: 12.1. Wykonawca zostanie powiadomiony o wystąpieniu awarii telefonicznie (pod nr ………………………..), e mailem (adres ……………………..) lub faxem (pod nr …………………………). 12.2. Zgłoszenia dokonają osoby wymienione w §2 ust. 17 wzoru umowy lub osoby pełniące służby dyżurne, podając miejsce wystąpienia awarii, objawy oraz skutki, informując jednocześnie Zamawiającego telefonicznie pod nr ........................................., pocztą milnet-z na adres .......................................... lub faxem pod nr 261 676 222 12.3. W przypadku wezwania do awarii, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w terminie 4 godzin od momentu otrzymania zawiadomienia. 12.4. W przypadku stwierdzenia niesprawności podczas konserwacji, Wykonawca przystąpi do jej usuwania w terminie uzgodnionym z Użytkownikiem. 12.5. Wykonawca ustala przyczynę niesprawności, lokalizuje uszkodzone części a następnie z Użytkownikiem danego systemu sporządza „Protokół awarii / konieczności” wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Umowy, którego kopię przekazuje Zamawiającemu. 12.6. Nie później niż w kolejnym dniu roboczym Wykonawca przygotuje kosztorys ofertowy, który przedstawia Użytkownikowi systemu do weryfikacji a następnie Zamawiającemu do zatwierdzenia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać: a) szacowaną ilość roboczogodzin i zestawienie wraz z wartością brutto części zamiennych niezbędnych do wykonania usługi naprawy awaryjnej, b) całkowity szacunkowy koszt brutto tej usługi; 12.7. Wartość brutto części zamiennych użytych do jej wykonania, zakupionych przez Wykonawcę, nie może przekroczyć średniej krajowej ceny tych części w obrocie hurtowym, ustalonej na podstawie danych katalogowych. 12.8. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o akceptacji kosztorysu telefonicznie lub w formie pisemnej. 12.9. Wykonawca usunie niesprawność w możliwie najkrótszym terminie, maksymalny termin zostanie uzgodniony z Użytkownikiem danego systemu i wpisany do protokołu awarii/konieczności. 12.10. W przypadku niemożności dotrzymania maksymalnego terminu usunięcia awarii z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, przed jego upłynięciem Wykonawca w uzgodnieniu z Użytkownikiem przygotuje i przekaże Zamawiającemu „Protokół konieczności” – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Umowy, w którym wskaże nowy termin usunięcia usterek oraz zasadność jego zmiany (np. dołączy odpowiednią korespondencję z producentem / dostawcą części używanych do naprawy). 12.11. W przypadku braku technicznych możliwości niezwłocznego usunięcia niesprawności ze względu na konieczność użycia części zamiennych (urządzeń bądź ich elementów), które nie są już produkowane, są produkowane na specjalne zamówienie lub nie są dostępne z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, do czasu zainstalowania nowego bądź naprawionego urządzenia (podzespołu), Wykonawca zainstaluje nieodpłatnie urządzenie spełniające warunki techniczne niezbędne do funkcjonowania systemu oraz wymagania Normy Obronnej NO-04-A004:2016, z zastrzeżeniem §2 ust. 15 wzoru umowy. 12.12. Zamawiający może odstąpić od danej usługi naprawy awaryjnej oraz zlecić realizację naprawy podmiotowi trzeciemu, jeżeli możliwości techniczne i wiedza Wykonawcy nie gwarantuje poprawnego i terminowego wykonania usługi naprawy. 12.13. Zamawiający uzna awarię za usuniętą gdy wszystkie uszkodzone lub zamontowane zastępczo (zgodnie z ust. 12.11) urządzenia i elementy systemów objętych umową zostaną wymienione na docelowe a przeprowadzone kontrole i testowanie systemu wykażą jego pełną sprawność techniczną. 12.14. Po usunięciu awarii (tj. przywróceniu pełnej funkcjonalności systemu): a. Wykonawca przekazuje Użytkownikowi kartę gwarancyjną sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do umowy oraz – jeśli występuje – odpowiednio opisaną i ostemplowaną kartę gwarancyjną producenta zamontowanego urządzenia b. zużyte lub uszkodzone akumulatory Użytkownik przekazuje Wykonawcy w celu ich utylizacji (na koszt Wykonawcy) zgodnie z ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz.U. Nr 79, poz. 666, z późn. zm.); c. pozostałe niesprawne urządzenia Użytkownik przekazuje do Infrastruktury 45WOG, wraz z Protokołem Stanu Technicznego opracowanym zgodnie z przepisami resortowymi; d. Wykonawca naniesie odpowiednie zmiany w dokumentacji technicznej urządzenia oraz przekaże Użytkownikowi danego systemu świadectwo kwalifikacyjne (certyfikat zgodności) w terminie do 20 dni roboczych od daty zakończenia usługi; e. w przypadku wymiany uszkodzonych urządzeń na urządzenia innego typu lub rodzaju Wykonawca zobowiązany jest wykonać nowy bilans energetyczny systemu w terminie do 20 dni roboczych od daty zakończenia usługi; 13. Dokumentem potwierdzającym zakończenie realizacji danej usługi naprawy, po spełnieniu warunków, o których mowa w ust. 12.13, będzie „Protokół odbioru usługi naprawy” sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do umowy podpisany przez osobę uprawnioną do nadzorowania jej prowadzenia wskazaną w §2 ust. 17, zawierający załączony do niego „Kosztorys powykonawczy” przedstawiający specyfikację wykonanej usługi, w zakresie:  rzeczywistej ilości przepracowanych roboczogodzin, przy czym ilość roboczogodzin wynikająca z kosztorysu nie może być wyższa od sumy godzin przebywania pracowników Wykonawcy na terenie jednostki związanego z realizacją danej usługi serwisowej, wynikającej z rejestru wejść na teren danej jednostki,  ilości i rodzaju podlegających jej urządzeń,  wykazu zużytych do jej wykonania części zamiennych zakupionych przez Zamawiającego, wraz ze wskazaniem ich ilości, cen jednostkowych i wartości brutto. 14. Wykonawca przystępując do usługi naprawy powinien być w posiadaniu zestawu elementów końcowych systemów objętych umową, w ilościach wymienionych w poniższej tabeli, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania Wykonawcy części zamiennych, które winny być wykorzystane w pierwszej kolejności. Lp. Nazwa części zamiennej Wymagana ilość w zestawie 1 Podcentrala MLSM-8 Palko 2 2 Podcentrala RIO A180 2 3 Klawiatura MA0896 Palko 2 4 Szyfrator Microtech 2 5 Obudowa klawiatury AWO 353 2 6 Zasilacz buforowy AWZ300 2 7 Zasilacz buforowy ZI 3014 2 8 Czujka PIR VE1012AM 6 9 Czujka ALFA 2 10 Czujka AD700AM 2 11 Czujka OSD-23 2 12 Czujka MC470 4 13 Czujka DC 2541 2 14 Kamera SCB5003P Samsung + obiektyw 2,8-12mm 2 15. W razie konieczności zamontowania zastępczych urządzeń rejestrujących dane (zgodnie z ust. 12.11), Wykonawca zastosuje urządzenie kompatybilne z nośnikiem danych dostarczonym przez Użytkownika (np. wymontowanym z urządzenia zabieranego do naprawy); w przypadku gdy Użytkownik nie może udostępnić sprawnego nośnika danych, Wykonawca dostarczy taki nośnik a po zakończeniu danej usługi przekaże go dla Użytkownika oraz ujmie do kosztorysu powykonawczego i protokołu odbioru usługi naprawy z adnotacją „zastępczy nośnik danych”. 16. Wykaz urządzeń podlegających konserwacji i naprawie:tabela w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: .Ustala się wadium w wysokości : - 8.000,00 zł brutto ( słownie: osiem tysięcy złotych -00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: „spr. nr 11/2017/INFRA konserwacja i naprawa systemów kontroli dostępu” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 oraz 26 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgodny na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – zgłoszone w terminie związania ofertą – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. 33 pok.12), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 23.02.2017r. do godz. 11:00 W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach