Przetargi.pl
Usługa konserwacji oraz napraw dźwigów w budynkach: Centralnego Szpitala Klinicznego i Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.

Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-097 Warszawa, Banacha
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48225991701, , fax. +48225991714
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
    Banacha 1a
    02-097 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48225991701, , fax. +48225991714
    REGON: 00028897500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.spcsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji oraz napraw dźwigów w budynkach: Centralnego Szpitala Klinicznego i Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Usługa konserwacji oraz napraw dźwigów w budynkach: Centralnego Szpitala Klinicznego i Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych szczególnych wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty: 1) oświadczenie własne potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy – sporządzone na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej składa każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie, na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – sporządzone zgodnie ze wzorem znajdującym się w załączniku nr 2 do SIWZ Formularzu Oferty pkt 10. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.dzp.spcsk.pl informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) jest on zobowiązany do aktualizacji oświadczenia. 3.Inne wymagane na dzień złożenia oferty dokumenty: dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała upoważniona osoba (jeżeli podpisuje pełnomocnik - Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopi poświadczonej notarialnie). 4.Dokumenty składane najpóźniej do dnia zawarcia umowy i w trakcie jej trwania: 1) Lista osób zatrudnionych na umowę o pracę biorących udział w realizacji zamówienia (wraz z informacją o wymiarze etatu oraz informacją o zakresie czynności wykonywanych), sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ – Lista osób) dostarczona najpóźniej do dnia zawarcia umowy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp wymaga , aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące usługi konserwacji oraz napraw dźwigów określone ww. załączniku były zatrudnione przez Wykonawcę (lub pod wykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) 2) Kopie zanonimizowanej/-uch umowy/umów, (potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę osób uczestniczących w realizacji zamówienia) w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania – udostępniane Zamawiającemu zarówno przed przystąpieniem do realizacji umowy oraz w trakcie jej trwania na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, a jeżeli strony nie ustalą terminu – w terminie trzech dni roboczych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach