Przetargi.pl
USŁUGA KONSERWACJI, NAPRAWY I USPRAWNIENIA SYSTEMÓW ALARMOWYCH W LATACH 2020 - 2022

Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 51-147 Wrocław, ul. Czajkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 261 658 666 , fax. 261 658 425
  • Data zamieszczenia: 2019-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki
    ul. Czajkowskiego 109
    51-147 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 261 658 666, fax. 261 658 425
    REGON: 93038806200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.awl.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KONSERWACJI, NAPRAWY I USPRAWNIENIA SYSTEMÓW ALARMOWYCH W LATACH 2020 - 2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania konserwacji, przeglądów technicznych, napraw awaryjnych oraz usprawnień systemów alarmowych, systemu kontroli dostępu oraz telewizji przemysłowej; 1.2. Oferowane usługi muszą spełniać wymagania Zamawiającego opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Specyfikacji technicznej) oraz w istotnych postanowieniach treści umowy. 1.3. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien przeprowadzić wizję lokalną obiektu oraz zapoznać się z innymi niezbędnymi dokumentami i danymi potrzebnymi do wykonania zamówienia. Powyższe czynności należy poprzedzić telefonicznym uzgodnieniem terminu z Pełnomocnikiem Rektora-Komendanta AWL ds. Ochrony Informacji Niejawnych tel. 261 658 439, tel. kom. 604 596 461 lub Komendantem Ochrony AWL – tel: 261 658 487, tel. kom. 669 888 010; 1.4. Wizja lokalna będzie możliwa po przedstawieniu: - poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli „POUFNE” lub wyższej; - zaświadczenia o odbytym przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych; - imiennego upoważnienia wystawionego przez osoby uprawnione Wykonawcy; - kserokopii świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego pierwszego stopnia. 1.5. Wizji lokalnej można dokonać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 14.00. 1.6. Zamawiający nie przewiduje zwoływania zebrania wykonawców. 1.7. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania napraw awaryjnych zgodnie z Normą Obronną NO–04–A004. W przypadku awarii systemu alarmowego, kontroli dostępu oraz telewizji przemysłowej naprawa musi być rozpoczęta w obiektach zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od chwili zgłoszenia. Za moment zgłoszenia uważa się wysłanie faksu lub sms-a na podany przez Wykonawcę najpóźniej w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi całodobowy numer telefonu. Za moment podjęcia naprawy uważa się moment przybycia serwisanta do AWL. Czas naprawy nie może przekraczać 36 godz. od momentu zgłoszenia uszkodzenia. Za moment zakończenia naprawy uważa się usunięcie usterki lub zamontowanie urządzeń zastępczych o parametrach nie gorszych niż parametry uszkodzonego urządzenia, zapewniających właściwe działanie systemu. Wykonawca (w szczególnie uzasadnionych przypadkach) w przypadku stwierdzenia niemożności usunięcia usterki w w/w czasie obowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50600000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia. b) posiada świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego I-go stopnia do klauzuli „POUFNE” (zgodnie z Ustawą o Ochronie Informacji Niejawnych) wydane przez ABW lub SKW.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy wraz z zestawieniem asortymentowo-wartościowym stanowiący integralną część oferty, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik A do SIWZ. Każda kolumna formularza ofertowego musi zostać wypełniona, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z treścią SIWZ) 2) Oświadczenie wymienione w rozdz. VIII ust. 1 pkt 1.1 SIWZ - załącznik nr 1; 3) jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru); również pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną; 4) jeżeli dotyczy Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z Ustawą Pzp. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach