Przetargi.pl
USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH I INNYCH

31 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, Ul. Silniki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 548 500 , fax. 261 548 555
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego
    Ul. Silniki 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 261 548 500, fax. 261 548 555
    REGON: 63243177100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGA KONSERWACJI I SERWISOWANIA BRAM HANGAROWYCH, PRZEMYSŁOWYCH I INNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i serwisowanie bram hangarowych, przemysłowych, ogrodzeniowych, szlabanów, śluz, ramp i drzwi w obiektach jednostek będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Poznaniu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 16 zadań : ZADANIE NR 1 – konserwacja i serwisowanie bram i szlabanów w kompleksie 2744 Poznań ul. Kościuszki i kompleksie 5706 Kiekrz ZADANIE NR 2 - konserwacja bram i szlabanu w kompleksie 2972 Leszno i kompleks 2981 i 2982 Śrem ZADANIE NR 3 - konserwacja i serwisowanie bram i szlabanów w kompleksie 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki (ogrodzenia) ZADANIE NR 4 - konserwacja i serwisowanie bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 5 - konserwacja i serwisowanie bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 6 - konserwacja i serwisowanie bram, śluzy i rampy w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 7- konserwacja i serwisowanie bram w kompleksie 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 8- konserwacja i serwisowanie bramy i drzwi do ześlizgów w kompleksie 6035 Poznań, Silniki 1 ZADANIE NR 9 - konserwacja i serwisowanie bram i drzwi w kompleksie 6035(USR) Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 10 – konserwacja i serwisowanie bram i szlabanów w kompleksie 8652 Borówiec, w kompleksie 7096 Rogalin, oraz 4246 i 7887 Babki ZADANIE NR 11 – konserwacja i serwisowanie bram w kompleksach 2799 i 6035 Poznań, ul. Silniki ZADANIE NR 12 – konserwacja i serwisowanie bram i żaluzji w kompleksie 6035, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 13 – konserwacja i serwisowanie bram i drzwi w kompleksach 6035 Poznań, ul. Silniki ZADANIE NR 14 – konserwacja i serwisowanie bram w kompleksach 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 15 – konserwacja i serwisowanie bram w kompleksach 6035 Poznań, ul. Silniki 1 ZADANIE NR 16 – konserwacja i serwisowanie bram (ogrodzenie KILO i LIMA strefa USR) w kompleksach 6035, Poznań, ul. Silniki 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące realizacji umowy, kar, zawarte są w zał.4 - projekcie umowy, zał. 8-opisie przedmiotu zamówienia, zał.1.1.-1.16. - formularzach cenowych dla poszczególnych zadań, zał.7 - wykazie czynności, zał.2.1-2.16 – wykazie narzędzi. 4. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności serwisowe lub konserwacyjne, za wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje kierownicze, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108 z poźn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. 5. Klasyfikacja głównego przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV - 50710000-5 6. Realizacja płatności następować będzie z rachunku Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy umieszczony na fakturze w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną; zgłoszenia należy przesłać drogą elektroniczną na adres: wak3@poczta.onet.pl, przewidywany termin wizji lokalnej 13.09.2019r., godzina 9:00, zbiórka przy bramie głównej Bazy, od ul. Głuszyna. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika 1 do SIWZ; - wypełniony i podpisany formularz cenowy wg zał. nr 1.1-1.16. do SIWZ. 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg zał. nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach