Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa konserwacji i przeglądu urządzeń kotłowni gazowych wraz z okresową kontrolą szczelności wewnętrznej instalacji gazowej i aparatów gazowych w obiektach służbowych KPP Cieszyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
usługa konserwacji i przeglądu urządzeń kotłowni gazowych wraz z okresową kontrolą szczelności wewnętrznej instalacji gazowej i aparatów gazowych w następujących obiektach służbowych policji: Komisariat Policji w Wiśle ul. 1 Maja 44a - kocioł Buderus G215, Komisariat Policji w Ustroniu ul. 3 Maja 21 - kocioł Viessmann Co+Cwu, Komisariat Policji w Skoczowie ul. Sarkandra 9 - kocioł Buderus G234, Komisariat Policji w Strumieniu ul. Ks. Londzina 47 - kocioł Buderus G234, Wydział Ruchu Drogowego w Pogwizdowie ul. Cieszyńska 76 - kocioł Buderus G234. Przegląd i konserwacja urządzeń kotłowych obejmować będzie następujące czynności: a)konserwacja kotła (czyszczenie, sprawdzenie stanu komory spalania), b)czyszczenie i regulacja palników (w przypadku palników wentylatorowych wydruk z analizy spalin), c)regulacja i kontrola systemu sterowania, d)kontrola naczyń przeponowych (sprawdzenie ciśnienia po stronie powietrza), e)czyszczenie filtrów w instalacji centralnego ogrzewania, f)sprawdzenie szczelności wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wystawieniem osobnego protokołu dla tego typu badań, g)sporządzanie dla Zamawiającego protokołów z przeprowadzonych przeglądów wraz z wynikami pomiarów i zaleceniami do wykonania. W ramach konserwacji i przeglądu oferent zobowiąże się do minimum dwóch wyjazdów w ciągu roku do poszczególnych kotłowni celem ewentualnego wyregulowania, pomocy w obsłudze i zaprogramowaniu urządzeń. W sezonie grzewczym możliwość 24 - godzinnego serwisu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505311007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, a w szczególności nie podlegają wykluczeniu z art. 24. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki formalnie określone w art.24 ustawy Pzp musi spełniać każdy z członków konsorcjum. Jeżeli jeden z nich nie spełnia choćby jednego warunku, całe konsorcjum będzie wykluczone z ubiegania się o zamówienie. 2.Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust 1-2. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki. 2.Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z kserokopiami aktualnych uprawnień konserwacyjnych i dozorowych w zakresie kotłów gazowych 4. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w punktach 1- 2 zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 - 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-07-06 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Szkoły Podstawowej nr 34 w Chorzowie przy ul. Kaliny 55
Dodano: 2016-05-27 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - podzielone na 9 części
Dodano: 2016-05-19 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-07-10 - Eksploatacja dwóch kotłowni węglowych opalanych eko-groszkiem w budynkach: 1. Szkoły Podstawowej nr 12 w Chorzowie przy ul. Skrajnej 2, 2. Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie przy ul. Ratuszowej 20
Dodano: 2015-06-23 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 3 części
Dodano: 2014-08-05 - Obsługa i serwis stacji wymienników ciepła oraz gazowych kotłowni centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej obsługujących budynki będące własnością Gminy Chorzów - zamówienie podzielone na 12 części
Dodano: 2014-07-04 - Eksploatacja kotłowni węglowej opalanej eko-groszkiem w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 w Chorzowie przy ul. Stefana Batorego 37
Dodano: 2014-06-24 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku - ADM I Zadanie nr 2 - Przegląd techniczny urządzeń gazowych w lokalach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku- ADM II
Dodano: 2014-04-24