Przetargi.pl
usługa konserwacji i obsługa serwisowa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Rzeszów-św. Kingi 10, Nisko -Modrzewiowa 3,3A,3B,3C, Grójec - Zastacyjna 6L, Kraśnik - Kolejowa 24)

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-309 Lublin, Łęczyńska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 746 100, , fax. 814 746 123
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
    Łęczyńska 1
    20-309 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 746 100, , fax. 814 746 123
    REGON: 11263946003460
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa konserwacji i obsługa serwisowa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Rzeszów-św. Kingi 10, Nisko -Modrzewiowa 3,3A,3B,3C, Grójec - Zastacyjna 6L, Kraśnik - Kolejowa 24)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i obsługa serwisowa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych i użytkowych należących do zasobu Oddziału Regionalnego AMW w Lublinie (Rzeszów-św. Kingi 10, Nisko -Modrzewiowa 3,3A,3B,3C, Grójec - Zastacyjna 6L, Kraśnik - Kolejowa 24). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: 1) część 1 – Rzeszów, św. Kingi 10, 2) część 2- Nisko, ul. Modrzewiowa 3 3) część 3- Nisko, ul. Modrzewiowa 3A 4) część 4- Nisko, ul. Modrzewiowa 3Bi 3C 5) część 5- Grójec, ul. Zastacyjna 6L 6) część 6- Kraśnik, ul. Kolejowa 24 3. Szczegółowy zakres czynności określony został w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz Kosztorysem Ofertowym, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach