Przetargi.pl
Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. M. Dąbrowskiej 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2428276 , fax. 063 2428224
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. M. Dąbrowskiej 8 8
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2428276, fax. 063 2428224
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010 zgodnie z Aneksem nr 44/2008 do umowy o zarządzanie nieruchomościami komunalnymi. a w szczególności : usług konserwacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w branżach: - ślusarskiej, - murarskiej, - dekarskiej, - stolarskiej, - instalacyjnej wod-kan, c.w.u. c.o. - instalacyjnej elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie ustalono
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia do V kondygnacji, - spiralą mechaniczną do czyszczenia kanalizacji, - zestaw spawalniczy, - samochód osobowo - dostawczy. b) dysponuje przynajmniej jednym pracownikiem legitymującym się świadectwem kwalifikacyjnym SEP grupa E i D. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód wyrządzonym osobom trzecim na kwotę min. 100 tys. zł 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr5 do siwz. 2. Załącznik nr 1- Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z załączonym wzorem nr1 do oferty. 3. Załącznik nr 2- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. 5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenie zakres usługi który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach