Przetargi.pl
Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Wieruszowie.

Urząd Skarbowy ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, Rynek 12/13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7831971 , fax. 062 7831978
  • Data zamieszczenia: 2010-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy
    Rynek 12/13 12/13
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 062 7831971, fax. 062 7831978
    REGON: 73159058200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uswieruszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń oraz terenów zewnętrznych w Urzędzie Skarbowym w Wieruszowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1/1 OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA. 1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: -ochrona osób i mienia Urzędu Skarbowego w Wieruszowie CPV - 79710000-4 - usługi detektywistyczne i ochraniarskie, - wykonywanie czynności porządkowych w budynku i wokół budynku Urzędu, CPV 99910000-9, usługa - usługi sprzątania, CPV 90911200-8 - usługa sprzątania budynków, CPV - 90919200-4 - usługi sprzątania biur, CPV - 90911300-9 - usługi czyszczenia okien, CPV - 90914000-7 - usługi sprzątania parkingu, CPV - 90915000-4 - usługi czyszczenia pieców i kominów. Przedmiot zamówienia powinien być realizowany: - całodobowo z zachowaniem zmianowości w systemie ciągłym przez 1 pracownika ochrony. Ochrona winna być wykonywana przez jednakowo umundurowanych wartowników posiadających licencję I stopnia. Osoba sprawująca funkcję szefa ochrony musi posiadać co najmniej licencję I stopnia. Obowiązki, zasady organizacji i wykonywania ochrony jednostki: całodobowa ochrona wykonywana w sposób ciągły 7 dni w tygodniu - jeden pracownik ochrony, -obserwacja osób podejrzanie zachowujących się w związku z groźbą napadu, rozboju lub zakłócenia porządku i podejmowanie niezbędnych interwencji w razie stwierdzenia zagrożenia bezpieczeństwa ( zgodnie z uprawnieniami ), -kontrola ruchu osobowego do części administracyjno - biurowej, -niedopuszczenie do wniesienia na teren obiektu środków masowego przekazu ( kamer filmowych, magnetowidów, aparatów fotograficznych i innych) przez osoby nie posiadające zgody Naczelnika Urzędu, -niedopuszczenie do wniesienia na teren obiektu materiałów niebezpiecznych, -nie wpuszczenie na teren obiektu osób będących pod wpływem alkoholu, - niedopuszczenie do bezprawnego zawładnięcia obiektem, -przestrzeganie zasad BHP i p.poż. -utrzymanie czystości poprzez zamiatanie oraz odśnieżanie chodników przylegających do budynku o długości 30 m umożliwiające poruszanie się osób oraz parkingu wewnętrznego o powierzchni 170 m2. umożliwiające poruszanie się osób i pojazdów, -obsługa istniejącego systemu alarmowego polegająca na włączeniu wszystkich stref alarmowych, a po sprawdzeniu zamknięcia budynku zakodowania go poprzez funkcjonujący w obiekcie system alarmowy. 1/2 UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU URZĘDU. 1. Przedmiot zamówienia. a) Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania budynku polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wieruszowie z siedzibą przy ul. Rynek 12/13. podstawa: Wspólny Słownik Zamówień CPV - kod 90910000-9 powierzchnie obiektowe objęte usługą sprzątania: 1.powierzchnia użytkowa: 1.102,30 m2 2. powierzchnia całkowita sprzątania: 1.011,70 m2 w tym: - pow. użytkowa piwnic 209,40m? - pow. użytkowa parteru 545,30m? w tym: pow. sali konferencyjnej 58,50m? pow. biblioteki akt 45,60m? - pow. użytkowa I - piętra 557,00m? - wykładziny dywanowe ( parter, I-piętro) 578,10m? - pow. płytek ceramicznych ( parter, I-piętro, piwnica) 373,65m? - drzwi szklane 195,00 m? - liczba okien 66 szt. b ) usługa sprzątania obejmuje wykonywanie nw. czynności: codziennie: - zamiatanie i mycie podłóg, - mycie schodów wewnętrznych i zewnętrznych, klatek schodowych, korytarzy, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - odkurzanie biurek ( pod warunkiem, że nie ma na nich dokumentów), szaf oraz innych mebli, parapetów, itp., - opróżnianie koszy na śmieci, pojemników w niszczarkach dokumentów i wymiana worków, - mycie toalet, węzłów sanitarnych, luster, - czyszczenie lad i przeszkleń na sali obsługi podatników. raz w miesiącu: - sprzątanie sali konferencyjnej, biblioteki akt, mycie drzwi szklanych, - mycie kaloryferów, - mycie listew z kablami sieciowymi. dwa razy w roku ( kwiecień, październik ) - czyszczenie żaluzji okiennych w całym budynku, - mycie okien w całym budynku, - sprzątanie piwnic, raz w roku : co najmniej raz w roku w miesiącu wrześniu - zapewnienie czyszczenia przewodów kominowych i wentylacyjnych przez osobę posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim i przekazanie protokołu wykonania tych czynności Zamawiającemu. c) Przeprowadzenia sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych: - Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia sprzątania po zakończeniu ewentualnych prac remontowych w ramach oferowanej ceny, - okresowe wyłączenie części powierzchni ze sprzątania, w związku z w/w pracami nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Wymogi organizacyjno - wykonawcze usługi: założenia kadrowe: - jeden pracownik na zmianie tj. od godz. 15,00 do 21,00 - 5 dni pracy w tygodni (pn.-pt.) po 6 godzin, - jeden pracownik od godziny 16,00 do 22,00, 5 dni pracy w tygodniu (pn - pt.) po 6 godzin. wymagania dotyczące sprzętu i środków czystości: - sprzęt w pełnej sprawności niezbędny do wykonywania usługi, zapewni Wykonawca, - Wykonawca zapewni worki foliowe na śmieci, środki zapachowe oraz inne niezbędne materiały sanitarnohigieniczne środki czystości. Średnie miesięczne zużycie środków czystości potrzebnych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Skarbowego przedstawia się następująco: 1) środki do czyszczenia mebli - 3 - 4 szt., 2) środki do czyszczenia podłóg - 7 szt. x 1,5 l, 3) środki do mycia toalet ( 9 umywalek, sedesy itp.) - 5 x 1,5 l, 4) środki do mycia powierzchni szklanych - 2 szt. x 0,75 l, 5) ściereczki - 5 szt., 6) płyn do mycia naczyń - 1szt. x 0,5 l, 7) worki na śmieci ( kosze ) - 5 rolek x 60 szt. w 1 rolce, 8) worki duże 160 l - 20 szt. 9) gąbki do mycia - 5 szt. 10) kostki zapachowe - 15 szt. Papier toaletowy i ręczniki papierowe są kupowane ze środków własnych Urzędu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpłatnego dodatkowego zlecenia prania wykładzin metodą Karcher według własnych doraźnych potrzeb. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być wykonywane przez podwykonawców. Każdorazowe zatrudnienie nowego pracownika musi zostać uzgodnione i zaakceptowane przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Wieruszowie. Przedmiotowe usługi stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą wykonywane przez co najmniej 2 pracowników dot. utrzymania czystości i co najmniej 5 pracowników ochrony fizycznej osób i mienia na podstawie umowy o pracę z wynagrodzeniem nie niższym niż obowiązujące wynagrodzenie minimalne, z uwzględnieniem zmian najniższego wynagrodzenia, które będzie obowiązywało od 01stycznia 2011 roku tj. 1386,00zł. Na powyższą okoliczność Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy - poświadczone przez niego za zgodność z oryginałem kserokopie umów o pracę zawartych z pracownikami, którzy będą wykonywać usługę u Zamawiającego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie umowy o pracę każdorazowo w razie zmiany pracownika wykonującego usługę u Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wizyty w terenie. Zamawiający wymaga sprawowania dozoru nocnego (zmiany nocnej) wyłącznie przez mężczyzn. Pracownicy ochrony winni zapoznać się przed rozpoczęciem realizacji umowy z punktami dostawy i działania głównych zaworów: wody, CO oraz miejsc lokalizacji hydrantów p.poż na terenie Urzędu Skarbowego, a także zapoznać się z obsługą instalacji alarmowej i p.poż w budynku Urzędu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uswieruszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach