Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-617 Radom, ul. Juliana Aleksandrowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (48) 361 39 00 , fax. (48) 345 11 18, 3451043
  • Data zamieszczenia: 2020-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
    ul. Juliana Aleksandrowicza 5
    26-617 Radom, woj. mazowieckie
    tel. (48) 361 39 00, fax. (48) 345 11 18, 3451043
    REGON: 67020935600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących wraz z dzierżawą urządzeń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie przez okres 48 miesięcy systemu wykonania kompleksowej usługi w zakresie zapewnienia ciągłości pracy oraz jakości wydruków/kopii urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) eksploatowanych przez Zamawiającego, obejmującą dzierżawę urządzeń, wdrożenie serwisu do rozliczania wydruków, przeglądy, naprawy i konserwacje oraz wymianę materiałów eksploatacyjnych w tym tonerów, tuszy i części zamiennych (z wyłączeniem papieru), w zamian za opłatę obliczaną na podstawie liczby wykonanych wydruków w zakresie szczegółowo określonym w ofercie Wykonawcy i w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79810000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ofertę stanowi formularz ofertowy złożony na platformie Marketplanet OnePlace. UWAGA!!! W formularzu oferty należy podać łączną wartość brutto wynikającą z załącznika nr 1 i nr 2 do umowy, tj. obejmującą cenę wydruku/kopii stron i dzierżawy urządzeń. Oferta w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.oświadczenie Wykonawcy, składane w oparciu o art. 25a, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2.oświadczenie dla podmiotu trzeciego na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 22a ustawy PZP), składanego w oparciu o art. 25a ust 3 pkt 1) ustawy PZP, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy PZP - w zakresie tożsamym jak dla Wykonawcy i spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ - w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 3.Zamawiający nie wymaga składania oświadczenia wg załącznika nr 1 do SIWZ dla podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia, Wykonawca ujawnia jedynie w formularzu ofertowym dostępnym na platformie zakupowej: https://mss.ezamawiajacy.pl/ część zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i wskazuje firmy podwykonawców. Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być dołączone do oferty: 4. wypełniony formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 i nr 2 do umowy; 5. jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 6. dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w ofercie. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski; 7. w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (Wykonawcy) i pełnomocnika w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 8. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w Wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. 9. w przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Wykonawca winien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 10. Wypełnione oświadczenie o oferowanych urządzeniach drukujących i systemie kompleksowej obsługi urządzeń drukujących sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do umowy - dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Funkcjonalność” opisanym w rozdziale XIII SIWZ. 11. Katalogi lub opisy techniczne w języku polskim– zawierające wszystkie wymagane parametry techniczne zaoferowanego systemu określone w załączniku nr 4 do umowy (Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu np. pkt 1) - dokument ma umożliwić dokonanie oceny oferty w kryterium „Funkcjonalność” opisanym w rozdziale XIII SIWZ. 12. oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO sporządzony według załącznika nr 3 do SIWZ. II. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VI ust. 5 SIWZ. III. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w SIWZ i załącznikach udostępnionej na stronie https://mss.ezamawiajacy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach