Przetargi.pl
Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II

ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ WE WŁOSZCZOWIE - SZPITAL POWIATOWY IM. JANA PAWŁA II ogłasza przetarg

  • Adres: 29-100 Włoszczowa, ul. Żeromskiego 28
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3883837 , fax. 41 3883877
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ WE WŁOSZCZOWIE - SZPITAL POWIATOWY IM. JANA PAWŁA II
    ul. Żeromskiego 28
    29-100 Włoszczowa, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3883837, fax. 41 3883877
    REGON: 000304295
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwloszczowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie – Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Zamawiającego, przez okres 48 miesięcy od podpisania umowy.Opis przedmiotu zamówienia: 1) zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących, w tym udostępnienie i prowadzenie przez Wykonawcę, w oparciu o jego serwery, serwisu umożliwiającego:a) zdalne monitorowanie stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych dla poszczególnych urządzeń drukujących z wykorzystaniem oprogramowania (agentów) zainstalowanego u Zamawiającego, na które Wykonawca udziela Zamawiającemu prawa użytkowania – podsystem monitorowania;b) raportowanie ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń drukujących – podsystem raportowy;2) śledzenie i analizowanie przez Wykonawcę stanów zużycia materiałów eksploatacyjnych urządzeń drukujących Zamawiającego (tonery, bębny, pasy transmisyjne itp.) oraz na tej podstawie płynną ich dostawę do magazynu Zamawiającego, by minimalny stan magazynowy wynosił minimum po dwie sztuki części eksploatacyjnej dla danego rodzaju drukarek (za wyjątkiem papieru), a także co najmniej dwie drukarki awaryjne;3) użyczenie urządzeń drukujących dla wybranych stanowisk pracy (istniejących lub nowotworzonych) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego;4) wsparcie serwisowe, tj. konserwację, przeglądy serwisowe - w ramach, których Wykonawca zapewni utrzymanie pełnej sprawności urządzeń drukujących będących własnością lub użyczonych Zamawiającemu w ramach realizacji niniejszej Umowy, co oznacza realizowanie napraw oraz konserwacji w ramach zapewnienia ciągłości usług na rzecz Zamawiającego, chyba że uszkodzenie bądź utrata sprzętu drukującego nastąpiło z przyczyn, za które Zamawiający ponosi wyłączną odpowiedzialność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50310000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 57 ustawy Pzp w zw. z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.d) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważne certyfikaty i dokumenty:- ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 w zakresie zarządzania środowiskiem druku oraz wdrażaniem systemów obsługujących formaty wydruku dla organów administracji publicznej;- normy standaryzującej system zarzadzania bezpieczeństwem informacji ISO/IEC 27001:2013 lub nowszy producenta oprogramowania w zakresie tworzenia oprogramowania do zarządzania systemami wydruków oraz w zakresie monitorowania i zarządzenia środowiskiem druku dla wykonawcy;- w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej jedną usługę, której zakres obejmował usługę tożsamą przedmiotowo z zakresem zamówienia o wartość min. 80.000,00 zł.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażonew innych walutach niż PLN, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub Biuletynie Informacji Publicznej. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale XI SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach