Przetargi.pl
Usługa kompleksowego wsparcia szkoleniowo-doradczego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz efektywnego wykorzystania dotacji, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.

Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8725025 w. 25 , fax. 074 8725025
  • Data zamieszczenia: 2010-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Rozwoju Regionalnego "AGROREG" S.A.
    ul. Kłodzka 27 27
    57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8725025 w. 25, fax. 074 8725025
    REGON: 89051436200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroreg.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego wsparcia szkoleniowo-doradczego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz efektywnego wykorzystania dotacji, realizowanego w ramach komponentu outplacementowego projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy zamówienia pn. Usługa kompleksowego wsparcia szkoleniowo-doradczego z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz efektywnego wykorzystania dotacji, realizowanego w ramach projektu pn. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy, dla beneficjentów ostatecznych projektu. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Zorganizowanie i realizację szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla 24 osób po 40 godzin szkolenia na osobę. Cena powinna zawierać koszt trenerów, wynajmu sali i innych kosztów logistycznych, koszt wyżywienia i ewentualnego noclegu, zwrot kosztów dojazdu dla uczestników szkolenia, koszt materiałów szkoleniowych, ubezpieczenia etc.: 2. Zorganizowanie i realizację doradztwa indywidualnego związanego z zakładaniem działalności gospodarczej dla 24 osób, średnio po 4 godziny doradztwa na osobę, razem 96 godzin;. 3. Zorganizowanie i realizację doradztwa indywidualnego w zakresie efektywnego wykorzystania dotacji i prowadzenia działalności gospodarczej dla 14 osób, średnio po 4 godziny doradztwa na osobę, razem 56 godzin. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zakresie zadań Wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Harmonogramie realizacji wsparcia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, zgodnie z wymogami zawartymi w Zakresie zadań Wykonawcy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, zapewni niezbędny personel i narzędzia dla właściwego i terminowego wykonania umowy. Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami określonymi we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz w Zasadach obliczania wynagrodzenia Wykonawcy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach dopuszczonych zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego AGROREG S.A. ul. Kłodzka 27, 57-402 Nowa Ruda Bank WBK BZ o/Nowa Ruda nr 64 1090 2330 0000 0005 9601 5363 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr ZP/PN/NPP/1/2010 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w pkt 8.3. SIWZ. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wadium to musi obejmować zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. Zwrot lub utrata wadium nastąpi w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46 Ustawy PZP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.agroreg.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach