Przetargi.pl
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT w Łodzi

Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90323 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 345 800 , fax. 042 674 81 39
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
    ul. Targowa
    90323 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 345 800, fax. 042 674 81 39
    REGON: 27585000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.filmschool.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTviT w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTv i T: 1. kompleksowe utrzymanie czystości wokół i wewnątrz budynków Domu Studenta w Łodzi, ul. Piotrkowska 189/191 2. kompleksowe utrzymanie czystości wewnątrz budynków Szkolnego Teatru Studyjnego ul. Kopernika 8 w Łodzi 3. kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 57, 61/63 W przedmiocie zamówienia Wykonawca powinien też uwzględnić nadzór bieżący nad wykonaniem powierzonych zadań oraz zapewniać własne środki czyszczące, konserwujące, środki higieny i zapachowe, a także własny sprzęt ręczny i mechaniczny – potrzebne do realizacji zadań. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTÓW Uczelni 1. Obiekty usytuowane przy ul. Targowej 57/61/63 W budynkach zlokalizowanych pod ww. adresem przebywa średnio od poniedziałku do niedzieli około 900 osób dziennie. W okresie wakacyjnym od 15 lipca do połowy września około 150 osób dziennie. W obiektach znajdują się sale dydaktyczne, pracownie specjalistyczne, pomieszczenia rektoratu, dziekanatów, administracyjno-biurowe, pokoje hotelowe, hala filmowa i telewizyjna. Okna plastikowe. Łączna powierzchnia użytkowa wymagająca utrzymania w czystości i porządku wynosi 14.871,62 m2. Budynek „H” – 3.000,12 m2 Budynek „B”; „C”; „D” – 1.097,14 m2 Budynek „J” – 545,34 m2 Budynek „A”; „G” – 1.164,18 m2 Budynek „Z” – 2.902,99 m2 Budynek „W”; „R” – 890,30 m2 Budynek „X” – 5.271,55 m2 W tym: powierzchnia sprzątana codziennie – 13.502,16 m2; powierzchnia sprzątana 1 x w tygodniu – 1.069,46 m2; powierzchnia sprzątana 1x na kwartał 300,00 m2. Sanitariaty: - sedesy - 88 szt. - umywalki – 90 szt. - kabiny prysznicowe – 18 szt. - pow. podłóg ceramicznych: 1647,15 m2 - ściany wyk. glazura, terakota – 3181,38 m2 Okna: pow. mycia (zewnętrznej i wewnętrznej) 4.350 m2 Okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych – 1483,34 m2 Powierzchnia w m2 firan i zasłon – firan – 300 m2; zasłon - 91 m2 Parkiet – 1710,10m2 Wykładzina PCV – 6498,75 m2 Wykładziny dywanowe – 2723 m2 Lastrico, terakota, granit ca 884 m2 Wykonawca pełni codziennie dyżury od poniedziałku do soboty w godz. 8.00 – 16.00, a w niedzielę od godz. 6.00 do 10.00. 2. Szkolny Teatr Studyjny – ul. Kopernika 8 W obiekcie znajdują się duża scena + widownia, mała scena + widownia, pomieszczenia dydaktyczne, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia administracyjne, garderoby, 4 pokoje gościnne pracownie i magazyny, sanitariaty (kabiny wc - 18 szt.; umywalki - 23 szt.; kabiny natryskowe - 7 szt. zlewozmywaki stalowe 2 szt.). Łączna powierzchnia użytkowa wymagająca utrzymania w czystości i porządku wynosi 1780 m2 W tym: Powierzchnia sprzątana codziennie - ok. 1100 m2 powierzchnia sprzątana 1 x w tygodniu - ok. 680 m2 Okna - 200 m2 w tym: Okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych ok. 70 m2 Szklane okrągłe stoły i blaty wraz z pionowymi szklanymi osłonami - 23 m2 Szklane blaty z osłonami - trudnodostępna powierzchnia wewnętrzna - 20 m2 Szklana obudowa kasy i szklana ścianka przy kasie - 20 m2 Wykonawca zobowiązuje się do opracowania metody czyszczenia trudnodostępnych przestrzeni między blatami lad w szatni i w bufecie a szklanymi taflami obudowy (poziomymi i pionowymi) Wykonawca zobowiązuje się do sprzątania podłóg scenicznych stanowiących element scenografii małej i dużej sceny. Na terenie teatru przebywa codziennie ok. 80 osób. W ciągu roku odbywa się około 200 spektakli teatralnych oraz Festiwal Szkół Teatralnych a także zajęcia i egzaminy studentów na salach dydaktycznych. Sprzątanie odbywa się od poniedziałku do soboty w oraz w te niedziele kiedy grane są spektakle lub odbywają się próby i egzaminy. Próby i przedstawienia na scenach odbywają się zazwyczaj w systemie 10 – 14, 18 – 22 Terminy spektakli ustalane są z miesiąca na miesiąc przez kierownika teatru, terminy i godziny prób mogą ulegać zmianie. W dniach kiedy nie odbywają się przedstawienia oraz nie ma prób sprzątanie odbywa się w godz. 6.00 – 14.00 Terminy i zakres prac w czasie trwania Festiwalu Szkół Teatralnych do uzgodnienia z Kierownikiem Teatru. Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca powinien zatrudnić dostateczną ilość osób, co pozwoli na rzetelne wykonanie powierzonych zadań. Preferowane są osoby znające specyfikę pracy Teatru. Wykonawca pełni dyżury w czasie grania spektakli, w terminach i godzinach uzgodnionych z Kierownikiem Teatru W przedmiocie zamówienia wykonawca powinien uwzględnić nadzór bieżący nad wykonaniem powierzonych zadań. 3. Dom Studenta – ul. Piotrkowska 189/191 Dom Studenta to dwa połączone ze sobą budynki 4- i 3-piętrowy. Znajduje się w nich: 47 pokojów dla studentów stacjonarnych o ogólnej powierzchni 1080m2; 4 pokoje gościnne /wykorzystywane na weekendy dla studentów zaocznych/ o ogólnej powierzchni 110 m2; 7 pokojów hotelowych z łazienkami o ogólnej powierzchni 173 m2, 2 pomieszczenia administracyjne o ogólnej powierzchni 47 m2; 2 magazyny o ogólnej powierzchni 59 m2; 8 depozytów o ogólnej powierzchni 85 m2; 19 kuchni, łazienek, WC ogólnego użytku o ogólnej powierzchni 253 m2; 3 pomieszczenia recepcji o ogólnej powierzchni 20,6 m2; 2 pomieszczenia dla rowerów o ogólnej powierzchni 21 m2; 4 zsypy o ogólnej powierzchni 11,2 m2; 2 pralnie studenckie o ogólnej powierzchni 25,3 m2; 1 piwnica o ogólnej powierzchni 48,5 m2; 3 klatki schodowe o ogólnej powierzchni 178,7 m2; korytarze (560,7 m2); zsyp główny (17 m2); węzeł cieplny (30 m2). Ogólna powierzchnia Domu Studenta 2720 m2; ogólna powierzchnia okien 950 m2 (w tym okna z utrudnionym dostępem wymagające zastosowania technik wysokościowych ok 50 m2). Powierzchnia wokół budynków: 358 m2. W sanitariatach i kuchniach znajduje się: - 24 kabiny prysznicowe - 39 umywalek - 28 sedesów - 9 zlewozmywaków 2-komorowych W obiekcie przebywa w okresie październik-czerwiec (średnio w miesiącu) 100 studentów stacjonarnych, 40 gości hotelowych oraz dodatkowo w weekendy 30 osób studentów studiów niestacjonarnych. W lipcu i we wrześniu ilość osób zmniejsza się do średnio 50 studentów. W sierpniu DS jest zamknięty dla studentów. Odbywa się remont i generalne sprzątanie oraz dezynsekcja i deratyzacja całego akademika.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Milenium nr rachunku 79 1160 2202 0000 0002 4705 0622 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu PN/02/2018 na „Usługę kompleksowego utrzymania czystości w obiektach PWSFTv i T”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz cenowy wg wzoru - zał. nr 5 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także wraz z ofertą: a) oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI.1 SIWZ dotyczące tych podmiotów, b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca - bez wezwania Zamawiającego - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach