Przetargi.pl
Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-24/15

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-24/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości obiektów i terenów zewnętrznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (zwana dalej także przedmiotem zamówienia / usługą sprzątania): 1. Budynku (powierzchnie wewnętrzne): a) Collegium Maximum przy ul. Staszica 4/6 o powierzchni 4 487,00 m2 b) Collegium Pharmaceuticum przy ul. Chodźki 4a o powierzchni 3 265,00 m2 c) Collegium Novum przy Al. Racławickich 1 o powierzchni 4 562,00 m2 d) Collegium Pathologicum przy ul. Jaczewskiego 8 o powierzchni 1 851,00 m2 e) Hali Sportowej przy ul. Chodźki 15 o powierzchni 4 337,00 m2. 2. Terenu zewnętrznego (przyległego) wokół: a) budynku Collegium Maximum przy ul. Staszica 4/6 o powierzchni 805,00 m2. b) budynku Collegium Pharmaceuticum przy ul. Chodźki 4a o powierzchni 4 590 m2. c) budynku Collegium Novum przy Al. Racławickich 1 o powierzchni 7 260,00 m2. d) budynku Hali Sportowej przy ul. Chodźki 15 o powierzchni 9 118,00 m2. e) budynków przy ul. Chodźki 6 o powierzchni 1 751,00 m2. f) budynków przy ul. Chodźki 8 o powierzchni 6 502,00 m2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia, obejmujący wykaz pomieszczeń i rodzaje powierzchni do sprzątania, ich wielkość, wymagania dotyczące wykonywanych czynności oraz częstotliwość ich wykonywania, został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy w każdym z budynków wskazanych powyżej zaplecza sanitarne z magazynkiem do przechowywania środków czystości. 3. Zamawiający wymaga, aby sprzęt przewidziany do stosowania / użycia podczas wykonywania usługi był sprawny, nie niszczył czyszczonych powierzchni. 4. Zamawiający wymaga, aby środki czystości przewidziane przez Wykonawcę do użycia podczas wykonywania usługi były zgodne z przeznaczeniem, antypoślizgowe, antyalergiczne o neutralnym zapachu. 5. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w Hali Sportowej we wszystkich salach ćwiczeniowych atestowanych środków antypoślizgowych przeznaczonych do stosowania na powierzchniach wskazanych w zał. nr 8 do SIWZ. 6. Zamawiający przewiduje umożliwienie Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej pomieszczeń i terenów objętych usługą utrzymania czystości. 6.1. Zamawiający informuje, że dokonanie wizji lokalnej będzie możliwe w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9:00 - 13:00 z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego, po uprzednim ustaleniu terminu wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych i 00/100). 3. Wadium należny wnieść przed upływem terminu składania ofert (tj. przed data i godzina wyznaczona na składanie ofert). 4. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach