Przetargi.pl
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Urzędu Miejskiego w Kietrzu wraz z jednostkami podległymi

Gmina Kietrz ogłasza przetarg

  • Adres: 48-130 Kietrz, ul. 3-go Maja 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4854356 , fax. 077 4854359
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kietrz
    ul. 3-go Maja 1 1
    48-130 Kietrz, woj. opolskie
    tel. 077 4854356, fax. 077 4854359
    REGON: 00053032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kietrz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Urzędu Miejskiego w Kietrzu wraz z jednostkami podległymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Urzędu Miejskiego w Kietrzu wraz z jednostkami podległymi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie Część 1 stanowi Pakiet I - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku, Część 2 stanowi Pakiet II - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Posiadają zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej. Ocena spełniania warunków nastąpi według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kietrz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach