Przetargi.pl
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-400 Słupca, ul. Traugutta 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2752300 , fax. 063 2752116
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7 7
    62-400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2752300, fax. 063 2752116
    REGON: 00030662100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności pozamedycznej i posiadanego mienia, c) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, d) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, e) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, f) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, następstwa nieszczęśliwych wypadków, assistance, autoszyby). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 1, 5-8 do niniejszej specyfikacji. Majątek Zamawiającego został określony wg stanu na dzień 17.12.2015r. 3. Zastrzeżenie minimalnego zakresu ochrony Opisane w Załączniku nr 1 warunki ubezpieczenia należy traktować jako minimalne oczekiwania Zamawiającego, to znaczy takie, które nie podlegają ograniczeniu ani wyłączeniu. Jeżeli z warunków ogólnych ubezpieczenia Wykonawcy wynika szerszy zakres ochrony, powinny one być włączone w oczekiwany zakres ubezpieczenia. 4. Płatność składki: 4.1 Za wszystkie rodzaje ubezpieczeń zawarte w zamówieniu, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych - składka płatna w ośmiu równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2016r., III rata płatna do 21.08.2016r., IV rata płatna do 21.11.2016r., b) II roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2017r., III rata płatna do 21.08.2017r., IV rata płatna do 21.11.2017r. 4.2 Za ubezpieczenia komunikacyjne - składka płatna w czterech równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy, b) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy. 4.3 Wszystkie składki będą płacone w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany formy i terminów płacenia składek. 4.4 Wybrany Wykonawca zobowiązuje się stosować ustalone warunki ubezpieczeń i taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej do ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z naliczeniem dodatkowej składki w systemie pro rata temporis. W przypadku wystąpienia szkód i powstania wymogu doubezpieczenia z powodu konsumpcji sumy ubezpieczenia, doubezpieczenie po szkodzie będzie następowało według stawek wynikających ze złożonej oferty. 4.5 Zamawiający zastrzega, że składka ubezpieczeniowa do zapłaty Wykonawcy może zmaleć lub wzrosnąć jedynie w następujących sytuacjach: a) gdy zmniejszy lub zwiększy się ilość ubezpieczonych składników majątkowych, a ich ilość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym, b) gdy zmniejszy lub zwiększy się wysokość sum ubezpieczenia w poszczególnych ryzykach, a ich wysokość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym. b.5. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonywania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance, Zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przed podmioty lub osoby związane z Wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych podmiotów lub osób ponosi Wykonawca. b.6. Miejsce ubezpieczenia: wszystkie lokalizacje użytkowane i administrowane przez Zamawiającego na terenie RP, łącznie z przemieszczaniem pomiędzy jednostkami - zgodnie z załączonym wykazem adresowym (Załącznik nr 1). Mienie będzie automatycznie obejmowane ochroną w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy także w każdej innej lokalizacji. b.7. Postanowienia specjalne: Klauzule dodatkowe - obligatoryjne i fakultatywne zgodnie z treścią wynikającą z Załącznika nr 1. Termin wykonania zamówienia: Okres ubezpieczenia obejmuje okres 24 miesięcy i trwa od 01.02.2016r. do 31.01.2018r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zaakceptowanie klauzul fakultatywnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.slupca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach