Przetargi.pl
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Traugutta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 752 300 , fax. 632 752 116
  • Data zamieszczenia: 2018-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy
    ul. Traugutta 7
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 632 752 300, fax. 632 752 116
    REGON: 30662100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności pozamedycznej i posiadanego mienia, c) Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, d) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, e) Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, f) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, g) Ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, następstwa nieszczęśliwych wypadków, assistance, autoszyby). 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 1, 5-8 do niniejszej specyfikacji. Majątek Zamawiającego został określony wg stanu na dzień 31.12.2017r. 3. Zastrzeżenie minimalnego zakresu ochrony Opisane w Załączniku nr 1 warunki ubezpieczenia należy traktować jako minimalne oczekiwania Zamawiającego, to znaczy takie, które nie podlegają ograniczeniu ani wyłączeniu. Jeżeli z warunków ogólnych ubezpieczenia Wykonawcy wynika szerszy zakres ochrony, powinny one być włączone w oczekiwany zakres ubezpieczenia. 4. Płatność składki: 4.1 Za wszystkie rodzaje ubezpieczeń zawarte w zamówieniu, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych – składka płatna w ośmiu równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2018r., III rata płatna do 21.08.2018r., IV rata płatna do 21.11.2018r., b) II roczny okres rozliczeniowy: I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2019r., III rata płatna do 21.08.2019r., IV rata płatna do 21.11.2019r. 4.2 Za ubezpieczenia komunikacyjne – składka płatna w czterech równych ratach za dwuletni okres ubezpieczenia, zgodnie z poniższym harmonogramem: a) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy, b) I roczny okres rozliczeniowy: dwie raty za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia rocznej polisy, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania rocznej polisy. 4.3 Wszystkie składki będą płacone w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany formy i terminów płacenia składek. 4.4 Wybrany Wykonawca zobowiązuje się stosować ustalone warunki ubezpieczeń i taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej do ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z naliczeniem dodatkowej składki w systemie pro rata temporis. W przypadku wystąpienia szkód i powstania wymogu doubezpieczenia z powodu konsumpcji sumy ubezpieczenia, doubezpieczenie po szkodzie będzie następowało według stawek wynikających ze złożonej oferty. 4.5 Zamawiający zastrzega, że składka ubezpieczeniowa do zapłaty Wykonawcy może zmaleć lub wzrosnąć jedynie w następujących sytuacjach: a) gdy zmniejszy lub zwiększy się ilość ubezpieczonych składników majątkowych, a ich ilość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym, b) gdy zmniejszy lub zwiększy się wysokość sum ubezpieczenia w poszczególnych ryzykach, a ich wysokość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonywania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego „Assistance”, Zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przed podmioty lub osoby związane z Wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych podmiotów lub osób ponosi Wykonawca. 6. Miejsce ubezpieczenia: wszystkie lokalizacje użytkowane i administrowane przez Zamawiającego na terenie RP, łącznie z przemieszczaniem pomiędzy jednostkami – zgodnie z załączonym wykazem adresowym (Załącznik nr 1). Mienie będzie automatycznie obejmowane ochroną w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy także w każdej innej lokalizacji. 7. Postanowienia specjalne: Klauzule dodatkowe - obligatoryjne i fakultatywne zgodnie z treścią wynikającą z Załącznika nr 1. Kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 66510000-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w Ustawie z dnia 11 września 2015r. działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015r. poz. 1844), a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie Ustawy z dnia 28 lipca 1990r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 z późn. zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej bądź inne równoważne, we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach