Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4852078 , fax. 077 4856533
- Data zamieszczenia: 2009-08-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Kochanowskiego 15 15
48-100 Głubczyce, woj. opolskie
tel. 077 4852078, fax. 077 4856533
REGON: 53141219000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie Część 1 stanowi Pakiet I - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku, Część 2 stanowi Pakiet II - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 4. Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności na poziomie min. 100 % na dzień 31.12.2008 lub późniejszy. 5. Zagwarantują płatność składek ubezpieczeniowych w 4 ratach dla zadań Pakietu I oraz w 2 ratach dla zadań Pakietu II w rocznym okresie polisowania. Ocena spełniania warunków nastąpi według zasady: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 5. 2. Oryginał lub kserokopię aktualnego wypisu z właściwego rejestru handlowego z datą wystawienia nie wcześniejszą niż ( 6m-cy od daty otwarcia ofert). 3. Zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 4. Oświadczenie o pokryciu marginesu wypłacalności na dzień 31.12.2008 lub późniejszy, 5. Oświadczenie o zagwarantowaniu płatności składek w 4 ratach dla zadań Pakietu I oraz w 2 ratach dla zadań Pakietu II w każdym okresie polisowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatglubczycki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną