Przetargi.pl
Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 48-100 Głubczyce, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4852078 , fax. 077 4856533
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Kochanowskiego 15 15
    48-100 Głubczyce, woj. opolskie
    tel. 077 4852078, fax. 077 4856533
    REGON: 53141219000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Głubczyckiego Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie Część 1 stanowi Pakiet I - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku, Część 2 stanowi Pakiet II - ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 4. Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności na poziomie min. 100 % na dzień 31.12.2008 lub późniejszy. 5. Zagwarantują płatność składek ubezpieczeniowych w 4 ratach dla zadań Pakietu I oraz w 2 ratach dla zadań Pakietu II w rocznym okresie polisowania. Ocena spełniania warunków nastąpi według zasady: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1. Ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z Załącznikiem Nr 5. 2. Oryginał lub kserokopię aktualnego wypisu z właściwego rejestru handlowego z datą wystawienia nie wcześniejszą niż ( 6m-cy od daty otwarcia ofert). 3. Zezwolenie właściwego organu państwowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, 4. Oświadczenie o pokryciu marginesu wypłacalności na dzień 31.12.2008 lub późniejszy, 5. Oświadczenie o zagwarantowaniu płatności składek w 4 ratach dla zadań Pakietu I oraz w 2 ratach dla zadań Pakietu II w każdym okresie polisowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatglubczycki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach