Przetargi.pl
Usługa kompleksowego sprzątania zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli

Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 65-186 Zielona Góra, ul. Zamenhofa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3270215, 3284870 , fax. 068 3284871
  • Data zamieszczenia: 2012-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Lubuska Wojewódzka Komenda
    ul. Zamenhofa 1 1
    65-186 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3270215, 3284870, fax. 068 3284871
    REGON: 00103663200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa kompleksowego sprzątania zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze oraz budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania z podziałem na części: - części A - kompleksowe sprzątanie zespołu budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Zielonej Górze, W części A dodatkowo, z uwagi na posiadane przez Zamawiającego powierzchnie w zespole budynków Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, które nie są w stałym użytkowaniu, a które również wchodzą w skład usługi sprzątania, Zamawiający prosi o wykazanie cen jednostkowych za powierzchnie wymienione w załączniku nr do formularz ofertowego, które będą zlecane Wykonawcy w razie potrzeby. - części B - kompleksowe sprzątanie budynku Środowiskowego Hufca Pracy w Nowej Soli. 2.1 W zakres usługi sprzątania wchodzi: 1.Realizacja przedmiotu zamówienia polega na codziennym wykonaniu czynności zapewniających czystość w budynku, w szczególności: - mycie kompleksów sanitarnych i ich dezynfekcja wraz z osprzętem (umywalkami, pisuarami, muszlami ustępowymi i lustrami, wraz z powierzchniami wokół nich), - opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, popielnic, koszy niszczarek dokumentów - dostarczanie i uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie do łazienek. - innych czynności niezbędnych- zdaniem wykonawcy ( przy uwzględnieniu jego wiedzy fachowej i posiadanego doświadczenia) - do wykonania w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia - mycie podłóg ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i toalet, - utrzymaniu w czystości elementów metalowych i szklanych (poręcze, balustrady, szklane przegrody, wiatrołap) 2. Prace do wykonania dwa razy w tygodniu (dni tygodnia zostaną ustalone z Wykonawcą przy podpisaniu umowy) : - mycie podłóg w pokojach biurowych, - przecieranie koszy na śmieci mokrą ścierką, - ścieranie kurzu z biurek w razie konieczności (w szczególności pod klawiaturami), listew, parapetów, pozostałych mebli, - usuwanie pajęczyn ze ścian i sufitów (jeżeli zachodzi taka potrzeba), 3. Prace do wykonania raz w miesiącu (do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego): - przecieranie powierzchni drzwi odpowiednimi środkami do konserwacji drewna, - wycieranie (mycie) wyłączników, - wycieranie kaloryferów, - nabłyszczanie powierzchni podłogowych (panele, płytki ceramiczne, wykładzina pcv) pastami bez poślizgu (z atestem). - przecieranie przeszkleń przy platformie (dotyczy Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy), - przecieranie szaf w razie konieczności środkami do konserwacji i czyszczenia mebli. 4. Prace do wykonania dwa razy w roku: - obustronne mycie okien wraz z ramami 5. Prace do wykonania raz w roku: - czyszczenia wykładzin dywanowych maszyną czyszczącą (dotyczy Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy), - polimeryzacja ciągów komunikacyjnych. - wymiana szczotek do wc. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku 7A i 7B odpowiednio dla części A i B. Przy wykonywaniu usługi sprzątania Wykonawca zobowiązany jest do stosowania własnych profesjonalnych środków spełniających normy sanitarno - epidemiologiczne oraz posiadające atesty PZH. Wykonawca wybrany do realizacji zadania przed podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć wykaz środków których będzie używał. Wszystkie wskazane w specyfikacji, nazwy producentów i dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach