Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2016-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Wydziału Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej UMCS w Lublinie przy Al. Kraśnickiej 2d. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku do SIWZ. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej, która realizowana jest poprzez zatrudnienie na umowę o pracę dwóch osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 1 ustawy z dnia 27.08.1997r o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011r , Nr 127, poz. 721 z późn. zm.) zwaną dalej RehZawU, przy wykonywaniu zamówienia z orzeczonym lekkim stopniem niepełnosprawności w wymiarze pełnego etatu każda z osób. Zamawiający przez osoby wykonujące zamówienie rozumie osoby bezpośrednio wykonujące czynności będące przedmiotem zamówienia. Zgodnie z przywołanym przepisem osoby niepełnosprawne to osoby, których niepełnosprawność została potwierdzona orzeczeniem: - o zakwalifikowaniu przez organy orzekające do jednego z trzech stopni niepełnosprawności, lub, - o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy na podstawie odrębnych przepisów, lub - o niepełnosprawności, wydanym przed ukończeniem 16 roku życia. Status niepełnosprawnego, określony jest posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności orzeczonym przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczeniem o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy przez lekarza Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pracownika niepełnosprawnego - zagraniczne uwarunkowania prawne, co oznacza osoby w rozumieniu Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008r uznające niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólne rozporządzenie w sprawie wyłączeń blokowych), Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 214 s. 3 z 9 sierpnia 2008r. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania usługi. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę niepełnosprawną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. Zamawiający będzie weryfikował realizację tego obowiązku zgodnie z zapisami § 10 ust. 3 wzoru umowy. Sankcje za nieprzestrzeganie powyższego zobowiązania uregulowane zostały w § 10 ust. 4 wzoru umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909112008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: mBANK S.A. o/Lublin nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075; Nr SWIFT BREXPLPWLUB z dopiskiem: Wadium ... (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy); 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być również w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 6. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 7. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Używanie do świadczenia usługi biodegradowalnych koncentratów środków chemicznych
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i stróżowania w podziale na części: - Część nr 1: w siedzibie Rejonu w Puławach - Część nr 2: w siedzibach Obwodów Drogowych w Żyrzynie i Kurowie
Dodano: 2016-01-18 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim w sposób dokładny, sprawny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą szkodliwe dla ludzi oraz nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój
Dodano: 2015-03-04 - Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim w sposób dokładny, sprawny i terminowy z zastosowaniem materiałów i środków, które nie będą szkodliwe dla ludzi oraz nie będą oddziaływać niszcząco na elementy pomieszczeń i ich wystrój.
Dodano: 2014-05-12 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku administracyjnym Rejonu w Chełmie i administracyjno-socjalnym w Obwodach Drogowych w Cycowie, Piaskach i Rudce
Dodano: 2014-03-13 - Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Hrubieszowie
Dodano: 2014-02-12 - Świadczenie usługi w zakresie bieżącego utrzymania szaletów miejskich w Zamościu
Dodano: 2014-01-15 - Kompleksowe sprzątanie obiektów Oddziału ZUS w Biłgoraju
Dodano: 2013-10-25 - Usługa sprzątania w obiektach i terenu zewnętrznego dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-26/13
Dodano: 2013-05-31 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w obiektach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Bystrzyca Sp. z o.o. w Lublinie
Dodano: 2013-01-29 - świadczenie usługi sprzątania części administracyjno-biurowej w obiekcie PIWet-PIB w Puławach
Dodano: 2013-01-17