Przetargi.pl
usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie

Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-952 Szczecin, Stoisława
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48914849694 , fax. +91914849664
  • Data zamieszczenia: 2020-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
    Stoisława 6
    70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. +48914849694, fax. +91914849664
    REGON: 00000041900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków, przez okres obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ obejmujące wzory umów wraz z zestawieniem obiektów i powierzchni do sprzątania oraz zakresem czynności i częstotliwości sprzątania. CZĘŚĆ I - Załącznik nr 4 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie, - przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie, - przy ul. Żołnierskiej 3a w Szczecinie, - przy ul. Piotra Skargi 34/35 w Szczecinie, oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 usługi sprzątania CZĘŚĆ II - Załącznik nr 5 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Dworcowej 2 w Goleniowie, - przy ul. Moniuszki 1 w Kamieniu Pomorskim, - przy ul. Sienkiewicza 4 w Łobzie, - przy ul. Słowackiego 8 w Świnoujściu, - w domkach kempingowych w Pobierowie, oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 usługi sprzątania CZĘŚĆ III - Załącznik nr 6 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Niedziałkowskiego 16 w Choszcznie, - przy ul. Grunwaldzkiej 2 w Gryfinie, - przy ul. Czarnieckiego 32 w Stargardzie, - przy ul. Sopoćki 2 w Myśliborzu, - przy ul. Kościuszki 24 w Pyrzycach, oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90910000-9 usługi sprzątania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w części I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) w części II - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 3) w części III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. UWAGA! Zaleca się wyraźne oznaczenie Wykonawcy oraz części, na które wnosi się wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i podmiotach trzecich - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale X pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VI pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach