Prokuratura Okręgowa w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-952 Szczecin, Stoisława
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48914849694 , fax. +91914849664
- Data zamieszczenia: 2019-02-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Szczecinie
Stoisława 6
70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. +48914849694, fax. +91914849664
REGON: 00000041900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.po.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach prokuratur obszaru Prokuratury Okręgowej w Szczecinie oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do tych budynków, przez okres obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4, 5 i 6 do SIWZ obejmujące wzory umów wraz z zestawieniem obiektów i powierzchni do sprzątania oraz zakresem czynności i częstotliwości sprzątania. CZĘŚĆ I - Załącznik nr 4 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Stoisława 6 w Szczecinie, - przy ul. Wawrzyniaka 14 w Szczecinie, - przy ul. Żołnierskiej 3a w Szczecinie, - przy ul. Piotra Skargi 34/35 w Szczecinie. oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. CZĘŚĆ II - Załącznik nr 5 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Dworcowej 2 w Goleniowie, - przy ul. Moniuszki 1 w Kamieniu Pomorskim, - przy ul. Sienkiewicza 4 w Łobzie, - przy ul. Słowackiego 8 w Świnoujściu. oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. CZĘŚĆ III - Załącznik nr 6 - obejmuje usługę kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach: - przy ul. Niedziałkowskiego 16 w Choszcznie, - przy ul. Grunwaldzkiej 2 w Gryfinie, - przy ul. Czarnieckiego 32 w Stargardzie, - przy ul. Sopoćki 2 w Myśliborzu, - przy ul. Kościuszki 24 w Pyrzycach. oraz utrzymania czystości na terenach przyległych do budynków. 2. Ogólne wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jakościowymi powszechnie uznawanymi, 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: a) dostarczenia wszelkich maszyn i urządzeń oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczania środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym środków chemicznych i czyszczących, kostek zapachowych do WC, odświeżaczy powietrza, wkładów foliowych do koszy na śmieci) oraz utylizacji opakowań po zużytych środkach, d) usuwania z terenu posesji śniegu i lodu, zielska, skoszonej trawy i suchych liści oraz dostarczania piasku i soli do posypywania w okresie zimowym, 3) po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowiązek sprzątania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość 2-krotnego sprzątania generalnego po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy (poszczególne prace remontowe mogą być wykonywane w każdej z lokalizacji, o których mowa w ust. 2), 4) Wykonawca będzie wykonywał całość usługi za pomocą profesjonalnego sprzętu do utrzymania czystości, wyposażenia i środków dopuszczonych do użytkowania na rynku polskim zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz zapewni wykonanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel. 3. Zamawiający zapewnia zakup we własnym zakresie: papieru toaletowego, ręczników papierowych oraz mydła do dozowników. 4. Wykonawca zobowiązuje się zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osoby świadczące usługi codziennego sprzątania, opisane w załączniku nr 2 do niniejszej umowy - nie dotyczy osób świadczących usługi dorywcze np. koszenia trawników1), specjalistycznego mycia okien, itp. oraz osób wykonujących krótkotrwałe zastępstwa (do 30 dni). Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. W każdej umowie o podwykonawstwo Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć postanowienia zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób analogiczny do niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) w części I - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) w części II - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 3) w części III - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. UWAGA! Zaleca się wyraźne oznaczenie Wykonawcy oraz części, na które wnosi się wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: NBP O/O Szczecin 84 1010 1599 0026 1313 9120 0000 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w takiej sytuacji dokument wadium należy dołączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 2 ppkt 2 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem IV pkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale XI pkt 1 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VII pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wynajmowanych przez Wojewodę Zachodniopomorskiego na potrzeby służb granicznych funkcjonujących w przejściu granicznym w Świnoujściu
Dodano: 2024-02-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości w Kompleksie Sportowym Szczecińskiego Domu Sportu przy ul. Wąskiej 16 w Szczecinie w roku 2024, część 1
Dodano: 2024-02-24 - Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie w 2024 roku.
Dodano: 2024-01-22 - KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W KOŁOBRZEGU
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Koszalinie
Dodano: 2024-01-18 - Świadczenie usług sprzątania dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie w lokalizacji Słupsk: - Przychodnia ul. Lelewela 58, - Przychodnia ul. 3-go Maja 96 - Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy ul. Lelewela 58
Dodano: 2024-01-16 - Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania czystości w obiekcie i na terenie przyległym do Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 153
Dodano: 2023-12-31 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Stargardzie
Dodano: 2023-11-28 - Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego części wspólnych w zarządzanych przez ZBM w Koszalinie budynkach czterech przychodni lekarskich oraz przyległych terenów zewnętrznych
Dodano: 2023-11-21 - Codzienne kompleksowe sprzątanie w Oddziale Terenowym Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie oraz w jednostkach podległych.
Dodano: 2023-11-14