Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego ogłasza przetarg
- Adres: 61871 Poznań, ul. Królowej Jadwigi
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8355000, 8355063 , fax. 618 330 087
- Data zamieszczenia: 2017-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
ul. Królowej Jadwigi
61871 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8355000, 8355063, fax. 618 330 087
REGON: 32785300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego sprzątania Domu Studenckiego AWF w Poznaniu, ul. Rocha 9. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu przy ul. Św. Rocha 9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4.1 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie minimalną liczbę pracowników wykonujących czynności zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - 3 osoby legitymujące się świadectwami pracy na podobnych stanowiskach posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonania usługi w sposób należyty, w pełni sprawnych fizycznie. 3. Na podstawie art.29 ust.4 pkt 4 w związku z art.36 ust.2 pkt 9 lit d ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na umowę o pracę (pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę min. 1 pracownika, który wykonywał będzie czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługę sprzątania pomieszczeń zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4 i 4.1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że będzie oceniał oferty zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert opisanym w Części XVIII SIWZ, Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie więcej niż 1 pracownika zatrudnionego na umowę o pracę (pełen etat). W przypadku osób zatrudnionych na umowę o pracę czas trwania umowy nie może być krótszy niż czas trwania przedmiotu zamówienia, tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 4. Wszystkie osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia powinny być zdolne do pracy na wysokości do 2m, w rozumieniu przepisów § 105-108 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 5. Wszystkie osoby wykonujące czynności będące przedmiotem zamówienia nie mogą być karane za przestępstwa przeciwko mieniu. 6. Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jej realizacji prawo wglądu do umów o pracę, osób zatrudnionych na umowę o pracę. 7. W związku z art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający jest uprawniony do żądania od wykonawców lub podwykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych oraz nakładania sankcji z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykaz dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu nie spełnienia wspominanego wymogu zawarty jest w § 10 Wzoru umowy . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA W PRZEDSZKOLU W BIEDRUSKU ORAZ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SUCHYM LESIE – BUDYNEK PRZY UL. KONWALIOWEJ
Dodano: 2024-07-17 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Klasztornej 19 oraz przy ul. Letniej 1 Wągrowcu
Dodano: 2024-06-16 - Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie (2)
Dodano: 2024-06-10 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-05-21 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości oraz mycia powierzchni szklanych
Dodano: 2024-04-27 - Utrzymanie czystości i porządku w zakresie dróg, ciągów komunikacyjnych, skwerów oraz innych terenów zieleni Gminy i Miasta Zagórów
Dodano: 2024-04-19 - Sprzątanie lokalu biurowego przy ul. Święty Marcin 57 w Poznaniu
Dodano: 2024-04-12 - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i utrzymania czystości
Dodano: 2024-03-28 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
Dodano: 2024-03-27