Przetargi.pl
usługa kadrowej i księgowej obsługi projektu ze strony Uniwersytetu Rzeszowskiego (Oznaczenie postępowania: 002/3.3/POKL/SPR/2009).

Uniwersytet Rzeszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Rejtana 16c
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8721018 , fax. 017 8721262
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rzeszowski
    ul. Rejtana 16c 16c
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8721018, fax. 017 8721262
    REGON: 69156004000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    usługa kadrowej i księgowej obsługi projektu ze strony Uniwersytetu Rzeszowskiego (Oznaczenie postępowania: 002/3.3/POKL/SPR/2009).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kadrowej i księgowej obsługi projektu ze strony Uniwersytetu Rzeszowskiegow ramach projektu =Studia podyplomowe przygotowujące do wykonywania zawodu nauczyciela przedmiotów zawodowych=. Usługa świadczona będzie do 30.09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Każda z osób wskazana przez Wykonawcę do wykonania zamówienia musi posiadać poniższe kwalifikacje: 2.1.wykształcenie co najmniej średnie (wyższe dla stanowiska specjalisty ds. rozliczeń, kontroli budżetu i kwalifikowalności wydatków); 2.2.co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy w księgowości (w kadrach dla stanowiska specjalisty ds. obsługi kadr); 2.3.doświadczenia w pracy w systemie szkolnictwa wyższego; 2.4.doświadczenie w obsłudze finansowej (kadrowej dla stanowiska specjalisty ds. obsługi kadr) co najmniej trzech projektów współfinansowanych przez Unię Europejską; 2.5.umiejętność posługiwania się dedykowanym oprogramowaniem (finansowo-księgowym albo wspomagającym rozliczanie płac lub podatków - w zależności od wyznaczonego zakresu obowiązków); 2.6.umiejętność posługiwania się oprogramowaniem biurowym w środowisku Microsoft Windows; 3.Ocena spełnienia warunków wymienionych w punkcie 1 i 2 dokonana zostanie zgodnie z formułą =spełnia - nie spełnia=
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone na formularzu oferty zgodnym z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie oraz opis doświadczenia i umiejętności potwierdzających spełnienie warunków określonych w punktach od 2.1 do 2.6 jeśli nie wynikają one z wykazu). 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy będący osobami fizycznymi, które nie prowadzą działalności gospodarczej nie są zobowiązani do składania tego dokumentu. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentu, stosuje się odpowiednio jak dla dokumentów, o których mowa w punkcie 4. 6.W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie wykaz wymieniony w punkcie 2 wykonawcy składają wspólnie, oświadczenia lub dokumenty wymienione w punktach od 3 do 5 składa każdy z wykonawców, a oświadczenie wymienione w punkcie 8.1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie składających ofertę w ich imieniu. 7.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eduportal.pl/przetargi/spr-002.pdf.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach